جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ترافیک در جاده‌های استان بوشهر نیمه سنگین است.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، با توجه به آغاز سفرهای نوروزی ورود مسافران به استان بوشهر از یکی دو روز گذشته آغاز شده و پلیس راه ترافیک در جاده‌های این استان را نیمه سنگین اعلام کرده است. \n\nرئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: رفت و آمد خودروها در جاده‌های استان روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.\n\nسرهنگ جابر پاپری محورهای دیلم- گناوه، کنارتخته – فارس و برازجان - بوشهر را پر رفت و آمدتر از دیگر جاده‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۲۰۶۴۶
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: ترافیک در جاده‌های استان بوشهر نیمه سنگین است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، با توجه به آغاز سفرهای نوروزی ورود مسافران به استان بوشهر از یکی دو روز گذشته آغاز شده و پلیس راه ترافیک در جاده‌های این استان را نیمه سنگین اعلام کرده است. 

\n\n

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: رفت و آمد خودروها در جاده‌های استان روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

\n\n

سرهنگ جابر پاپری محورهای دیلم- گناوه، کنارتخته – فارس و برازجان - بوشهر را پر رفت و آمدتر از دیگر جاده‌ها عنوان کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: منع تردد کامیون‌ های حامل مصالح ساختمانی در جاده‌ها که از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده است، تا چهاردهم فروردین ادامه دارد و رفت و آمد موتورسیکلت‌ در بزرگراه‌ها ممنوع است.

\n\n

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان این‌که همه امکانات برای تامین ایمنی سفر هم‌استانی‌ها و مسافران فراهم شده است از رانندگان خواست با رعایت قوانین، سفر خوبی برای خود و دیگران رقم بزنند.

\n\n

استان بوشهر یکی از مقاصد مهم گردشگران در تعطیلات نوروزی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر