شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که پس از قتل مرد 69ساله ای در عسلویه در چاهی در بیابان مخفی شده بود کمتر از 10ساعت پس از قتل شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۲۰۹۸۷
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که پس از قتل مرد 69ساله ای در عسلویه در چاهی در بیابان مخفی شده بود کمتر از 10ساعت پس از قتل شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سردار حیدرعباس زاده اعلام کرد : صبح روز 11 فروردین فردی اهل یکی از شهرستانهای استان فارس به پاسگاه چاه مبارک در شهرستان عسلویه مراجعه و از مفقودی پدر 69ساله اش به هویت 'علی'خبر داد.
\nوی اضافه کرد : با حضور پلیس و بررسی های بیشتر خودرو فرد مفقود شده در زمین های کشاورزی در حالیکه آثار خون روی دستگیره و داخل خودرو وجود داشت کشف شد.
\nفرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی و پلیسی منجر به کشف یک دستگاه موتورسیکلت با آثار خون شد که با صحنه سازی مخفی شده بود.
\nوی یادآورشد: در ادامه جستجوهای پلیسی مخفیگاه راکب موتورسیکلت در یک حلقه چاه در بیابانهای اطراف کشف و با حضور تیم امداد و نجات پلیس فرد مخفی شده در چاه بیرون آورده شد.
\nبه گفته عباس زاده این متهم که 'ع'نام دارد به قتل مقتول با ضربات چاقو اعتراف و علت آنرا مسایل شخصی عنوان کرد.
\nگفتنی است جسد مقتول نیز که زیر پلی در جاده عسلویه مخفی شده بود کشف شد.
\nفرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی دو نفر سارق حرفه ای تلفن همراه در شهر بوشهر خبرداد که با تهدید چاقو و یا بصورت ربایش اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می کردند.
\nوی در شرح جزئیات بیشتر این خبر گفت : در فاصله روزهای 6تا 8فروردین دونفر موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک پس از شناسایی افراد دارای تلفن همراه با قیمت بالا با تهدید چاقو یا بصورت ربایش اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می کردند.
\nاین مقام ارشد پلیس افزود:با انجام گشت هدفمند و حضور کاراگاهان کشف جرم پلیس آگاهی یکی از متهمان به هویت'میلاد'22ساله اهل یکی از شهرستانهای استان خوزستان در بوشهر شناسایی و دستگیر شد و در عملیاتی جداگانه متهم ردیف دوم نیز به هویت'میلاد' با اخذ نیابت قضایی در شهرستان'سربندر'خوزستان دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد.
\nسردار عباس زاده با بیان اینکه این دو متهم تا کنون به 25فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرده اند عنوان کرد : کلیه مالباختگان شناسایی و مواجهه حضوری بین آنان و سارقین انجام شده است.
\nوی گفت: یکی از سارقان دستگیر شده دارای سابقه دوفقره سرقت مسلحانه و چندین فقره سرقت عادی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر