جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مشکل آب و برق ساکنان جزیره خارگ برطرف می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی وضعیت طرح‌های آبرسانی شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با مشکلاتی در زمینه تامین آب مورد نیاز روبرو است که باید زیرساخت‌های ذخیره آب در استان توسعه یابد.\n\nوی با اشاره به اینکه روان‌آب‌های بسیار زیادی از دیگر استان‌ها وارد استان بوشهر می‌شود، تاکید کرد: طرح‌های کنترل روان‌آب‌ها باید در استان بوشهر اجرا شود و نیازهای آب استان تامین شده و شاهد تقویت سفره‌های زیرزمینی باشیم.
کد خبر: ۲۱۲۰۲
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مشکل آب و برق ساکنان جزیره خارگ برطرف می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی وضعیت طرح‌های آبرسانی شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با مشکلاتی در زمینه تامین آب مورد نیاز روبرو است که باید زیرساخت‌های ذخیره آب در استان توسعه یابد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه روان‌آب‌های بسیار زیادی از دیگر استان‌ها وارد استان بوشهر می‌شود، تاکید کرد: طرح‌های کنترل روان‌آب‌ها باید در استان بوشهر اجرا شود و نیازهای آب استان تامین شده و شاهد تقویت سفره‌های زیرزمینی باشیم.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم انجام برنامه‌های اساسی برای تامین آب مورد نیاز در مناطقی از استان که با بحران آب روبرو هستند، اضافه کرد: اولویت تامین آب با آب آشامیدنی است و باید در این زمینه طرح‌های مناسب اجرا شود.

\n\n

وی همچنین بر لزوم تامین آب مورد نیاز کشاورزان استان تاکید کرد و ادامه داد: تامین آب مورد نیاز کشاورزان و توسعه کشاورزی یکی از راه‌های ماندگاری روستاییان است.

\n\n

سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان برای تامین آب شرب مورد نیاز این مناطق، بیان کرد: امسال بخش عمده‌ای از این طرح‌ها اجرا می‌شود و چند طرح نیز وارد مدار خواهد شد.

\n\n

وی از افزایش دو برابری تولید از آب شیرین‌کن بوشهر و کنگان خبر داد و افزود: طرح‌های مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود که باید برای تکمیل آن اقدام شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر