جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پرواز بوشهر به دبی و برعکس به اهداف توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری برقرار می‌شود.\n\n به گزارش فکرشهر از فارس ، مصطفی سالاری در دیدار با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر اظهار داشت: قرار گرفتن بوشهر در کنار سواحل خلیج‌فارس و ظرفیت‌های بالای تجاری و بندری این استان، بوشهر را به یکی از شهرهای مهم در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۲۱۳۹۷
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پرواز بوشهر به دبی و برعکس به اهداف توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری برقرار می‌شود.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از فارس ، مصطفی سالاری در دیدار با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر اظهار داشت: قرار گرفتن بوشهر در کنار سواحل خلیج‌فارس و ظرفیت‌های بالای تجاری و بندری این استان، بوشهر را به یکی از شهرهای مهم در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی تبدیل کرده است.

\n\n

وی افزود: استان بوشهر از دیرباز مهد فعالیت‌های بازرگانی و تجاری بوده است و فعالان و تجار زیادی در این استان به کار تجارت و بازرگانی مشغول بودند و امروز نیز با توسعه زیرساخت‌های لازم در این بخش شاهد رونق فعالیت‌های تجاری و بازرگانی در بوشهر خواهیم بود.

\n\n

استاندار بوشهر بیان کرد: به‌منظور توسعه فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و بازرگانی، مقدمات برقراری پرواز بوشهر به دبی فراهم‌ شده و این امر محقق خواهد شد.

\n\n

سالاری تصریح کرد: با برقراری پرواز بوشهر به دبی، شرایط برای رفت‌‌ و آمد تجار و بازرگانان بوشهری به حوزه خلیج‌ فارس تسهیل می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم بزرگراهی در استان بوشهر گفت: با تکمیل هشت محور بزرگراهی در استان تا 15 سال آینده نیازی به احداث بزرگراه در استان نخواهیم داشت.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به روند اجرایی بزرگراه بوشهر به دیر گفت: امسال چهار قطعه این بزرگراه با اعتبارات تخصیص‌یافته تکمیل می‌شود که برای این مهم 69 میلیارد تومان ابلاغ‌ شده است.

\n\n

سالاری اضافه کرد: با توجه به اینکه انتهای این محور به منطقه ویژه پارس جنوبی در شهرستان عسلویه می‌رسد از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار است و با تکمیل آن شاهد تسهیل در عبور و مرور به منطقه ویژه پارس جنوبی خواهیم بود.

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود بندر و گمرک بوشهر اضافه کرد: رونق فعالیت‌های گمرکی و بندری در بوشهر، علاوه بر کسب درآمد برای کشور و استان، زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز فراهم می‌شود.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اولویت کاری ما در سال جدید، توجه به اقتصاد مقاومتی است تا هم به اقتصاد کشور رونق دهیم و هم زمینه ایجاد اشتغال بیشتری فراهم کنیم.

\n\n

سالاری ادامه داد: تلاش دولت برای تحقق برجام ستودنی بود و این امر موجب شده تا شاهد کنترل تورم و رونق فعالیت‌های اقتصادی باشیم.

\n\n

استاندار بوشهر به احداث دهکده گردشگری بوشهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: احداث این دهکده که در کنار خلیج‌ فارس اجرا شده است، علاوه بر بعد گردشگری، یک فرصت مطلوب هم برای اشتغال‌زایی است، اما باید با کار کارشناسی و با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر