جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت:248 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در دشتستان کشف و توقیف شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان ، سرهنگ حمیدرضا انصاری روز یکشنبه افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان یک دستگاه تریلر را که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود، توقیف کردند.
کد خبر: ۲۱۴۷۶
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت:248 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در دشتستان کشف و توقیف شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان ، سرهنگ حمیدرضا انصاری روز یکشنبه افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان یک دستگاه تریلر را که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود، توقیف کردند.

\n\n

وی افزود: در بررسی های انجام شده از وسیله نقلیه توقیفی تعداد 248 دستگاه انواع کولر گازی که فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده وبه صورت قاچاق در حال انتقال بود، کشف شد.
\nانصاری تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و بهمراه وسیله نقلیه توقیفی و محموله قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا وارز دشتستان تحویل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر