پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر با اشاره به برخی از مشکلات آبی این شهرستان، گفت: سطح آب‌های زيرزمينی شهرستان دیر كاهش يافته است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حمزه اعتماد صبح سه‌شنبه در نشست مسئولان امور آب شهرستان دیر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد کاهش بارش‌ها در سطح استان بوشهر و در مجموع در سطح کشور بودیم که باعث کمبودهایی در زمینه منابع آبی شده است.\n\nوی با اشاره به تداوم پدیده خشکسالی در شهرستان دیر، بیان کرد: سطح آب‌های زيرزمينی شهرستان دیر كاهش يافته است که این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۲۱۸۲۹
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر با اشاره به برخی از مشکلات آبی این شهرستان، گفت: سطح آب‌های زيرزمينی شهرستان دیر كاهش يافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه اعتماد صبح سه‌شنبه در نشست مسئولان امور آب شهرستان دیر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد کاهش بارش‌ها در سطح استان بوشهر و در مجموع در سطح کشور بودیم که باعث کمبودهایی در زمینه منابع آبی شده است.

\n\n

وی با اشاره به تداوم پدیده خشکسالی در شهرستان دیر، بیان کرد: سطح آب‌های زيرزمينی شهرستان دیر كاهش يافته است که این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

\n\n

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به برخی از مشکلات کمبود آب در این شهرستان، تصریح کرد: باید تلاش ویژه‌ای برای مدیریت مطلوب در بخش آب صورت گیرد و تلاش بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

\n\n

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان دیر در بخش کشاورزی استان بوشهر، بیان کرد: تعداد زیادی از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند و باید برای رفع مشکلات این کشاورزان تلاش شود.

\n\n

اعتماد با اشاره به نیاز کشاورزان این شهرستان به تامین آب مورد نیاز، افزود: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای برای تامین آب در این شهرستان داشته باشند.

\n\n

لازم به ذکر است که در این نشست با تقدیر از تلاش‌های عبدالطیف عباسی، علی زائری به عنوان مدیر امور آب شهرستان دیر انتخاب شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر