پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد ، نشست هم اندیشی تشکیل شورایاری در محلات برازجان برگزار شد.\n\nمهندس شمالی نژاد در این رابطه اذعان نمود: با تلاش گروهی وفعالیت جمعی می توان در مسیر رفع مشکلات محلات گام برداشت.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، وی ضمن تبریک روز شوراها،  ادامه داد:  تا زمانی که فکر سالم  وشیوه موثر یک کار گروهی را هدایت نکند ، آن کار به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۲۲۱۴۸
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: با حضور فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد ، نشست هم اندیشی تشکیل شورایاری در محلات برازجان برگزار شد.

\n\n

مهندس شمالی نژاد در این رابطه اذعان نمود: با تلاش گروهی وفعالیت جمعی می توان در مسیر رفع مشکلات محلات گام برداشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، وی ضمن تبریک روز شوراها،  ادامه داد:  تا زمانی که فکر سالم  وشیوه موثر یک کار گروهی را هدایت نکند ، آن کار به نتیجه نخواهد رسید.

\n\n

شهردار برازجان خاطرنشان نمود: سند راهبردی تشکیل شورایاری براساس 3محور پایگاه های مقاومت ، امامان جماعت و هیئت امنای مساجد تدوین گردیده است.

\n\n

این مقام مسئول تصریح نمود: متولی شورایاری ها ، شوراهای شهر هستند وشهرداریها نیز بعنوان بازوی اجرایی ، ایفای نقش می نمایند.

\n\n

\n\n

وی به آسیب های فرهنگی اشاره کرد و افزود: جهت نهادینه نمودن این تفکر در جامعه، معتمدین محلات از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

\n\n

مهندس شمالی نژاد ابراز داشت: شورایاری‌ها در اختصاص امکانات فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و بسزایی دارند و بر این اساس باید افرادی دغدغه مند و پایبند به ارزش‌های انقلاب و آرمان شهدا که تشنه خدمت به مردم هستند در راس امور قرار گیرند.

\n\n

شهردار برازجان اظهار داشت: با گذشت زمان از آغاز تشکیل شورایاری‌ها، رفته رفته با انتقال بعضی از اختیارات به این نهاد، بسترهای مناسبی برای نظارت بر مدیریت شهری با هدف ارائه خدمات فراگیر و جلوگیری از متمرکز شدن امکانات در نقاط خاص و محروم ماندن مردم در نقاط غیربرخوردار ایجاد شده است که این از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورایاری هاست.

\n\n

\n\n

   در ادامه ناخایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان گفـت: فراهم نمودن زمینه عدالت در برخورداری از خدمات شهری وجهه مهم شورایاری هاست . زیرا ما در گذشته شاهد آن بودیم که این خدمات به سوی ویترین‌های شهری هدایت می‌شد. یعنی جاهایی که در منظر مسئولین بود، بیشتر مورد توجه بود اما مطالبه گری که از طرف شورایاری‌ها برای بهبود وضعیت عمرانی و ارائه خدمات در محلات و نقاط دور افتاده و محروم شکل گرفته است، رفته رفته امکان برخورداری و رفع محرومیت از مردم را به صورت عادلانه از این خدمات فراهم خواهد نمود.

\n\n

وی افزود: وظایف این نهاد سیاستگذاری، برنامه ریزی ، جذب منابع، هماهنگی، نظارت بر حسن اجرای امور فرهنگی در محله ، تشکیل کارگروه های تخصصی وپیگیری امورات مربوطه تا حصول نتیجه می باشد. که با همکاری همه جانبه شهروندان امید می رود این امر مهم هرچه سریعتر به نتیجه برسد .

\n\n

 

\n\n


\n 

\n\n

 

\n\n


\n 

\n\n

\n\n

 

\n\n


\n 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر