شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بوشهر امضا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حسین دارابی صبح امروزر در نشست مشترک مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و مسئولان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بوشهر اظهار داشت: در این نشست مشترک، تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور ارتقای سلامت کارکنان، سربازان، زندانیان و خانواده آنان امضا شده است.
کد خبر: ۲۲۴۷۳
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بوشهر امضا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حسین دارابی صبح امروزر در نشست مشترک مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و مسئولان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بوشهر اظهار داشت: در این نشست مشترک، تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور ارتقای سلامت کارکنان، سربازان، زندانیان و خانواده آنان امضا شده است.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان در اجرای برنامه‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان در اردوگاه است.

\n\n

دارابی افزود: یکی از مهم‌ترین مصوبات این تفاهم‌نامه آموزش و ترویج مسایل حوزه بهداشت و درمان در اردوگاه به مددجویان، کارکنان و سربازان بر اساس تقویم مناسبت‌های بهداشتی است.

\n\n

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های آموزشی ترویجی توسط کارشناسان و مراقبین سلامت و در قالب سخنرانی، بروشور، تراکت، پوستر و کتابچه‌های آموزشی خواهد بود.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع سلامت و بهداشت و همچنین پایش و غربالگری خانواده‌های مددجویان، شبکه بهداشت و درمان با اردوگاه حرفه‌آموزی همکاری و مشارکت خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر