چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از تشدید بازدید بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای از واحدهای مختلف اداره زندان خبر داد. \n\nبه گزارش فکرشهر، ندامتگاه یا زندان محل محدود و بسته اس که بنا به دستور قانون برای نگهداری و تادیب افرادی که به نحوی نظم اجتماع را بر هم زده اند به وجود آمده است اما باید توجه داشت که حفظ بهداشت و سلامت زندانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۲۷۳۷۶
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از تشدید بازدید بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای از واحدهای مختلف اداره زندان خبر داد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، ندامتگاه یا زندان محل محدود و بسته اس که بنا به دستور قانون برای نگهداری و تادیب افرادی که به نحوی نظم اجتماع را بر هم زده اند به وجود آمده است اما باید توجه داشت که حفظ بهداشت و سلامت زندانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

\n\n

در همین  راستا و با تعاملات خوب به عمل آمده بین  مسئولین شبکه بهداشت و امور زندان ها ،تشدید بازدیدهای بهداشت محیطی از زندان در دستورکار قرار گرفته است.

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه با اشاره به حضور بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای و بازدید ایشان از محل زندان دشتستان ابراز کرد ،در این بازدید که با همراهی بازرسان بهداشت محیط زندان انجام شد از تمامی بندها،آرایشگاه ها،آشپزخانه،انبار و فروشگاه ه و کارگاه های حرفه ای و...بازدید بهداشتی صورت گرفت و از اقدامات انجام شده تقدیر و پیشنهادات و راه کارهایی جهت بهبود وضعیت موجود توسط بازرسان ارائه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر