شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی دراستان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر گفت: دردو سال آینده بیش از یکهزار عضو هیات علمی در دانشگاه های آزاد اسلامی این استان ها استخدام می شوند.به گزارش فکرشهر، کریم زارع روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: درسال جاری یک میلیون نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند که از این شمار 26درصد پذیرش خواهند شد.وی اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و آموزشی متحول خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۹۲
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۱

فکرشهر:  نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی دراستان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر گفت: دردو سال آینده بیش از یکهزار عضو هیات علمی در دانشگاه های آزاد اسلامی این استان ها استخدام می شوند.

به گزارش فکرشهر، کریم زارع روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: درسال جاری یک میلیون نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند که از این شمار 26درصد پذیرش خواهند شد.

وی اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و آموزشی متحول خواهد شد.

رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با جذب نخبگان برای تبدیل ایده به فناوری و تولید وتجاری سازی علم براساس حرکت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد و در بعد فرهنگی و علمی حرکت را ادامه خواهیم داد.

زارع اضافه کرد: با توجه به این که در دانشگاه های آزاد جنوب کشور در بخش پزشکی و داندانپزشکی رشته ها توسعه نداشته اند تصمیم داریم که این رشته ها را در استان های فارس وبوشهر دایر کنیم.

وی گفت: هم اکنون 450واحد دانشگاهی و 600مدرسه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فعال است که یک میلیون و700هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر