شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسات آموزشی طرح مکمل یاری با ویتامین دی و آهن یاری و همچنین مبارزه با پدیکلوزیس و اصلاح الگوی مصرف ویژه مدیران ،مربیان و رابطین بهداشتی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، هدف از برگزاری این جلسات که در مناطق مختلف شهرستان دشتستان برگزار شده، تاکید بر اجرایی شدن  صحیح طرح های مشارکتی شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش  وارائه پسخوراند توسط مدیران مدارس اعلام شده است.
کد خبر: ۲۹۵۲۸
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: جلسات آموزشی طرح مکمل یاری با ویتامین دی و آهن یاری و همچنین مبارزه با پدیکلوزیس و اصلاح الگوی مصرف ویژه مدیران ،مربیان و رابطین بهداشتی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، هدف از برگزاری این جلسات که در مناطق مختلف شهرستان دشتستان برگزار شده، تاکید بر اجرایی شدن  صحیح طرح های مشارکتی شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش  وارائه پسخوراند توسط مدیران مدارس اعلام شده است.

\n\n

نخست ،کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه ، در خصوص طرح های مداخله ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان بویژه طرح مکمل یاری با ویتامین دی  و اجرای طرح آهن یاری در مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه و همچنین نحوه مصرف و مدت زمان استفاده از این مکمل هامطالبی را بیان کرد.

\n\n

در ادامه کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر، محمد رضایی نیز در خصوص اجرای طرح ضربت پدیکلوزیس  که از  ابتدای  آبان ماه  شروع شده و تا پایان آبان ماه نیز ادامه دارد مطالبی گفت و از مدیران مدارس خواست که در اجرای این طرح با  مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان  همکاری  لازم را داشته باشند .

\n\n

سپس کارشناس مسئول واحد نظارت بر مواد غذایی،علی اکبر سلیمی فرد ،آموزش های خود را با محوریت تغذیه سالم و اصلاح الگوی مصرف صحیح مواد غذایی ارائه داد .

\n\n

سلیمی فرد گفت ، هدف از اجرای طرح  اصلاح الگوی مصرف در جامعه، ارتقاء سطح سلامت جامعه  وهمچنین کاهش بیماریهای مرتبط با غذا بویژه بیماریهای غیر واگیر میباشد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر