جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  با تداوم لرزش ها و افزایش شدت ان ها، سالن های ورزشی، مدارس، اکیپ های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس  دشتستان و گناوه برای امداد رسانی در آماده باش  قرار گرفتند...
کد خبر: ۳۰۱۸۳
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

ساعت 20:46

فکرشهز: با وقوع زلزله 4 ریشتری ساعت 20:45 یکشنبه شب در سعدآباد، شمار زلزله های عصر امروز تاکنون در دشتستان و بندر ریگ به عدد 10 رسید.

به گزارش فکرشهر، 4 زلزله از این 10 لرزش، در بندر ریگ بوده با 3، 2.6، 2.7 و 3.1 ریشتر، 4 زلزله در آبپخش با 3.7، 2.7، 3 و 3.2 ریشتر و شدید ترین آن ها هم 4 ریشتر در سعدآباد و البته یک زلزله ی 2.7 ریشتری در همین منطقه بوده است.

21:45

با وقوع 8 زلزله ی دیگر در سعدآباد، آبپخش و بندر ریگ، شمار زمین لرزه های این چند ساعت به 18 رسید.

به گزارش فکرشهر، در یک ساعت گذشته، بندرریگ دو بار 3.3، یک بار 3.1 و یک بار هم 2.8 لرزیده، سعدآباد یک بار 4 و یک بار 3.8 و آبپخش هم 3.7 و 4 ریشتر لرزیده است.

ساعت 23:

آماده‌باش هلال احمر بوشهر  

درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر: 20 تیم امدادی برای امدادرسانی احتمالی به مناطق زلزله دشتستان و گناوه در آماده‌باش کامل هستند.
زمین لرزه‌ها تاکنون خسارتی نداشته اما موجب نگرانی مردم شده است.

1 بامداد دوشنبه:

جدیدترین زمین لرزه در دشتستان، 4.2 ریشتر با مرکزیت آبپخش و شبانکاره، ۸ دقیقه بامداد رخ داد

۲۰ دقیقه بامداد هم سعدآباد 2.5 ریشتر لرزید

لرزش بعدی هم ۴۳ دقیقه بامداد در سعداباد بود با ریشتر ۳.۴

با این سه لرزش اخیر تعداد زمین لرزه های منطقه به ۲۷ رسید.

 با تداوم لرزش ها و افزایش شدت ان ها، سالن های ورزشی، مدارس، اکیپ های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس  دشتستان و گناوه برای امداد رسانی در آماده باش  قرار گرفتند

ساعت 7 صبح روز دوشنبه:

اهالی سعدآباد، آبپخش و بندر ریگ از 43 دقیقه بامداد تا کنون، 11 لرزش دیگر را نیز حس کرده اند که بزرگ ترینشان ساعت 2:12 بامداد امروز و در بندر  ریگ بوده است.

 

یه کانال تلگرامی فکرشهر بپیوندید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر