چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۸۵
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فاصله بین مدیران و معاونین پرورشی در انجام فعالیت‌های تربیتی ایجاد مشکل کرده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، سیروس فتحی امروز در جلسه مشترک مدیران، معاونین، مربیان پرورشی و مشاوران مدارس دشتی که در سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد اظهار داشت: فاصله بین مدیران و معاونین پرورشی در انجام فعالیت‌های تربیتی در سطح مدارس ایجاد مشکل کرده است در حالی که شرایط باید به گونه‌ای باشد که تمامی کادر آموزشی موجود در یک مدرسه در زمینه فعالیت‌های تربیتی باید در کنارهم قرار گیرند.

وی افزود: فعالیت‌های پرورشی در مدارس با نگاه همکاری و تعامل مدیران مدارس خواهد بود که نتیجه آن همدلی و همکاری تمام عوامل مدرسه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: نماز جماعت یک فعالیت مهم در مدرسه است که به عنوان یک تجمع سراسر شوق و شور معنوی محسوب می‌شود.

فتحی یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی هنری در مدارس با خرد جمعی همه دست‌اندرکاران مدرسه به سرانجام می‌رسد و دیدگاه وزیر آموزش و پرورش این است که همه عوامل مدرسه در انجام فعالیت ها نقش ایفا کنند.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه پرورشی و فرهنگی این است که از ظرفیت‌ها  و عوامل انگیزشی جهت رشد دانش‌آموزان اهتمام بیشتری صورت گیرد که در این راستا بدنبال توسعه فرهنگ کتابخوانی هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر