جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۱۶
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: یکی از مواردی که هم اینک بخشی از مسؤولان با آن مواجه شده‌اند، ثروت‌اندوزی است، در حالی که در زمان جنگ مسؤولان به دنبال اشرافی‌گری نبودند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر آبدان اظهار داشت: این روزها شاهد برخوردهای نامناسبی از طرف بخشی از مسؤولان هستیم که چندان توجهی به خواسته‌های مردم نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: کشاورزان منطقه آبدان با مشکلات گسترده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و در حالی که عاجز از پرداخت اقساط وام‌های خود هستند، برخورد مناسبی هم توسط عده‌ای از مسؤولان با آنها نمی‌شود.

امام جمعه آبدان عنوان کرد: مردم دارای مشکلات فراوانی هستند و مسؤولان باید قبل از اینکه از همین مردم تو دهنی بخورند به داد آن‌ها برسند و مشکلات آنها را شنیده و برای رفع آن تدبیر به خرج دهند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که هم اینک بخشی از مسؤولان با آن مواجه شده‌اند، ثروت‌اندوزی است، در حالی که در زمان جنگ مسؤولان به دنبال اشرافی‌گری نبودند.

حمیدی‌‌نژاد یادآور شد: در حالی که آمریکایی‌ها در کنار بدعهدی‌های گسترده پس از برجام، با اعلام راه ندادن به ایرانی‌ها به آمریکا با ندادن مجوز ویزا، برای ما شاخ و شانه می‌کشند اما بعضی از مسؤولان ما درک درستی از شرایط ندارند و نمی‌توانند فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر انگلیس» مردم را بشنوند و فریادی بر علیه این دو سلطه‌گر سر بدهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر