پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۰۰۵
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: براثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه موتوسیکلت دو نفر جان باختند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۲۳ سوم فرودین بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت پیکان در جاده دلوار به بردخون روبروی روستای عامری متاسفانه راکب و ترک نشین موتوسیکلت به‌علت عدم استفاده از کلاه ایمنی و شدت ضربه وارده به سر، فوت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسواران به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی است، توصیه کرد: استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی ضامن سلامتی آنها در تصادفات است.

پاپری با اشاره به ممنوعیت رفت و آمد کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی و موتورسیکلت‌ها در جاده‌ها گفت: این محدودیت ترافیکی از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی بی‌توجهی به جلو را عامل مهم در  تصادفات دانست و تاکید کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت فاصله طولی، توجه به جلو، سرعت مجاز و اطمینان بخش، الزام سرنشینان به بستن کمربند ایمنی و پرهیز از تخلفات از جمله صحبت با تلفن همراه از ایجاد تصادف جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر به رانندگان توصیه کرد که در زمان  احساس خستگی با توقف خودرو  استراحت کنند زیرا بسیاری از واژگونی‌ها در ۳۰ کیلومتری مقصد و به سبب خستگی راننده رخ می‌افتد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر