پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۲۳۹
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه با اشاره به نقش مهم خیرین در توسعه بخش سلامت شهرستان گناوه، از بهره مندی از یک دستگاه سونوگرافی و ۲ یونیت دندانپزشکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بوشهر

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان شبکه بهداشت گناوه ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رجب اظهار داشت: همه شاهد تلاش‌های بی‌وقفه تیم پرکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در سالی که گذشت بوده‌ایم و به‌خاطر زحمات این تیم پرتلاش از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه افزود: مردم عزیز شهرستان مطالبات و انتظارات به حقی دارند، در عین حال بضاعت شبکه بهداشت ودرمان نیز محدود است و ما به این مسئله واقفیم، ولی انتظار داریم که با تلاش بیشتر مشکلات و کمبودهای موجود را با پشتکار و تعامل حل کنیم.

امام جمعه شهرستان گناوه گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان همیشه در کنار مسئولان بوده و تلاش‌های فراوانی نیز برای رفع کمبودها داشته‌اند و انتظار ما نیز از این عزیزان این است که با تلاش و همت بیشتر برای رفع مشکلات بخش درمان قدم‌های بیشتری بردارند.

وی افزود: یک دستگاه سنوگرافی نیز به تازگی خریداری شده و آماده انتقال به ساختمانی است که به عنوان درمانگاه خیریه وقف شده است، همچنین دو یونیت دندانپزشکی نیز خریداری شده که در روزهای آینده دریافت و به درمانگاه خیریه انتقال داده خواهد شد.

حجت الاسلام  رکنی حسینی ادامه داد: در بحث دندانپزشک درمانگاه خیریه نیز از یک دندانپزشک در تهران برای همکاری در شهرستان گناوه قول مساعد گرفته شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد استقرار و راه اندازی این درمانگاه با بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان گناوه بیان داشت: مجمع خیرین سلامت شهرستان در نظر دارد کارهای بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سال جدید  انجام دهد که در آینده نزدیک شاهد این اقدامات خیرخواهانه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر