جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۳۰۰
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: فرمانده بسیج اصناف دشتستان گفت: مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع) با حضور آیت الله حسینی بوشهری و جمعی از مردم و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان در برازجان برگزار می‌شود.

کراپ‌شده - حضرت علی(ع)

به گزارش فکرشهر از مهر،  سید ایوب موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد این ماه اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: نباید تنها به افزایش کمیت برنامه‌های فرهنگی و دینی توجه کنیم و باید همه همت خود را بر روی افزایش کیفیت برنامه‌ها متمرکز کنیم تا خروجی بهتر و موثرتری داشته باشند.

فرمانده بسیج اصناف دشتستان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت شعائر دینی اهتمام ویژه داشته و مردم از حجم و کیفیت برنامه‌های این نهاد رضایت دارند.

موسوی تاکید کرد: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در شش بخش شهرستان دشتستان و ۹ شهر و ۱۳۰ روستای شهرستان، برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی و مناسبتی برگزار می‌شود و تمام همت ما، افزایش  کیفیت و جذب جوانان است.

فرمانده بسیج اصناف دشتستان از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت امام علی (ع) در دشتستان خبر داد و افزود: این جشن بزرگ دوشنبه شب ۲۱ فروردین در کاروانسرای مشیر برازجان ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

موسوی اضافه کرد: آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سخنران ویژه مراسم است.

 وی یادآور شد: برنامه های متنوع شامل جنگ شادی با حضور کمدین مطرح و برجسته کشوری (اژدری)  نیز در این مراسم اجرا می‌شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر