جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۲۴۳۵
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به این‌که امروز ذوب آهن یک فوتبال مدرن و به‌روز به رخ آسیا کشید، گفت: امروز تیم ذوب آهن با تمام توان، شرافت و با ذوق وارد زمین شد و توانستیم سه امتیاز را به حساب خود واریز کنیم.

مجتبی حسینی

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سید مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار ازبکستان، اظهار کرد: ما نیازمند برد بودیم و خوشبختانه امروز همه بچه‌های تیم به 3 امتیاز فکر می‌کردند و فوق العاده در زمین ظاهر شدند. با تمام توان بازی کردیم و شرافت فوتبال را به رخ کشیدیم. نشان دادیم که در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داریم.

وی با بیان این‌که امروز ذوب آهن خوب و عالی فوتبال بازی کرد و نشان داد که یک تیم ایرانی می‌تواند مدرن بازی کند، گفت: ما 2 گل زدیم و 5 گل نزدیم. ما باید با نتیجه 5 هیچ از زمین خارج می‌شدیم اما همین پیروزی انرژی خوبی به تیم ما وارد کرد.

وی ادامه داد: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که این‌قدر خوب و جنگنده ظاهر شدند و امیدوارم بازیکنان جوان من که حالا بزرگی می‌کنند و باانگیزه و پرتوان ظاهر می‌شوند، مثل مرتضی تبریزی به فکر فوتبال باشند و دیگر به برنامه نود هم نروند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت احسان پهلوان و بازی خوب او، گفت: احسان پهلوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ذوب آهن است و در کنار بهترین های ذوب آهن همواره خوب بازی می‌کند. او به تیم ملی دعوت شده اما در آخرین بازی تیم ملی به خاطر جشن عروسی‌اش از کی‌روش مرخصی گرفته و به همین دلیل در 2 بازی آخر تیم ملی نبوده است.

حسینی ادامه داد: جوانان تیم ما دومین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و امروز خیلی سرحال و پیوسته رو به رشد حرکت کردن را نشان دادند و خوشحالم که با چنین جوان‌هایی موقعیت هایی خوبی ایجاد می‌کنیم و گل‌های خوبی می‌زنیم. تنها مشکل ما این است که گل های بدی می‌خوریم.

همچنین وحید محمدزاده بهترین بازیکن زمین، اظهار کرد: بازی سختی بود محکوم به برد بودیم. همه در تیم زحمت کشیدند. این برد متعلق به مجتبی حسینی است چون در این مدت فشار بسیار زیادی را تحمل کرده و چنین تیم ذوب آهنی را برای آسیا مهیا کرده  است. شاید در لیگ نتیجه خوبی نگرفتیم ولی موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر