يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۶۶۷
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: طی فعالیت دولت تدبیر و امید کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو برابر شده است.

کتابخانه سیار

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا حاجیان‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گام‌های خوبی در استان‌های مختلف برداشته شده است و در استان بوشهر نیز شاهد توسعه برنامه‌ها هستیم.

وی از برنامه‌ریزی و تلاش برای گسترش فعالیت کتابخانه‌های سیار در سطح کشور خبر داد و اضافه کرد: طی فعالیت دولت تدبیر و امید کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو برابر شده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه در سه سال اخیر تعداد کتابخانه‌های سیار کانون از ۸۵ کتابخانه به ۱۷۰ کتابخانه رسیده است، افزود: این کتابخانه‌ها هر ۱۵ روز به مناطق روستای اعزام می شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز فراگیر کانون به منظور حمایت از کودکان نابینا، ناشنوا و معلول، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌ها در ماطق محروم به عنوان یکی از اولویت‌ها مهم در دستور کار است و تاکون ۲۹ مرکز فراگیر برای معلولان در کشور راه‌اندازی شده است.

حاجیان‌زاده بیان کرد: از دیگر برنامه‌های کانون می‌توان به راه‌اندازی موزه تاریخ  به صورت سمعی و بصری، استانداردسازی اسباب بازی در کشور، آموزش زبان‌های  زنده دنیا، ساخت فیلم با موضوع کودکان و راه‌اندازی پرتال کودک و نوجوان اشاره کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: همچنین در راستای بهبود وضعیت سینمای کودک، در نقاط مختلف کشور تاکنون ۴۰ سینمای کودک راه‌اندازی شده است که ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر را دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر