شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۲۷۲
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: عباسی سملی شب گذشته در ستاد انتخاباتی روحانی گفت: یکی از دلایلی که باید دولت دکتر روحانی ادامه پیداکند وجود گسل اجتماعی است که این گسل ها زاییده جمهوری اسلامی نیست بلکه زاییده تاریخ ایران می باشد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ستاد دکتر حسن روحانی در استان بوشهر، وی افزود: با کمال تاسف سوء مدیریت های حاکمیت جناح راست موجب فعال شدن گسل اجتماعی شد و این شکاف گسترده باعث ایجاد انشقاق در جامعه گردید و در سال ۸۸ به اوج خود رسید.

سخنگوی ستاد دکتر حسن روحانی در استان بوشهر بیان کرد: در آن زمان جامعه به دو بخش تبدیل شده بود و این دو بخش اجتماعی کم کم داشتند در مقابل یکدیگر قرار میگرفتند.

عباسی خاطرنشان کرد:  حضور دکتر روحانی در سال ۹۲ موجب شد که حرکت این گسل متوقف و فاصله کمتر شود.

 وی در ادامه افزود: دکتر روحانی تحت عنوان اعتدال و عقلانیت هر دو جریان را  زیر یک  سقف قرار داد و این بزرگترین هنر روحانی بود كه انقلاب را از یک بحران نجات داد .

عباسی بیان کرد: دومین گسلی که به دلیل سوء مدیریت و تدبیر ایجاد شده بود روابط  میان ایران و جامعه جهانی بود، گسلی که در دولت اصلاحات با گفتگوی تمدن ها در وضعیت خوبی قرار داشت، پس از آن متوقف و کشور را به انزوا کشاند که در این وضعیت در دولت تدبیر و امید بهبود پیدا کرد.

وی در خصوص تخریب‌هایی که امروز توسط برخی افراد انجام می شود، اظهار داشت: چرا ثروت های محصور شده ایران آزاد نشد،  شما عامل همه اینها هستید سوءتدبیر شما باعث شد ثروت ایران در دنیا بلوکه شود،مقصر شما بودید که نفت فروش نرفت،  روحانی آمده خرابکاری ۸ ساله شما را درست  کند، دوباره او را متهم  می کنید.

سخنگوی ستاد حسن روحانی در استان بوشهر بیان کرد: چرا امروز جناح راست مسئولیت کارهای احمدی‌نژاد را بر عهده نمی‌گیرند آنها بودند که اورا بزرگ کردند و مملکت را به تباهی کشاندند و در عین ناباوری امروز باز هم مدعی هستندو اعتراض می‌کنند، این نهایت بی انصافی است.

وی بیان کرد :آنهایی که در دولت های گذشته تولید تحریم کردند نباید امروز اعتراض کنند که چرا تحریم‌ها به سرعت لغو نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر