شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
محمدعلی آهنگران در ستاد جوانان بوشهر:
کد خبر: ۳۳۳۹۸
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: من امشب حامل سلام گرم نور چشمانمان سید محمد خاتمی به شما مردم هستم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومي ستاد مركزي روحاني در استان بوشهر محمدعلی آهنگران با اشاره به موج اقبال مردم ایران به دولت اعتدال و دکتر روحانی گفت: حضور شما بیانگر آن است که خردورزی و عقلانیت خواست و اراده تاریخی ملت ایران است و ما از راهی که آغاز کرده‌ایم برنخواهیم گشت.

دکتر آهنگران افزود: ما نمی‌خواهیم رئیس جمهوری داشته باشیم که در سازمان‌های بین‌المللی برای صندلی های خالی سخنرانی می‌کند و دور خود را هاله نور می‌بیند. وی با اشاره به قانونمداری و قانونمندی طرفداران اعتدال و اصلاحات در کشور افزود: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که نشانه و سمبلی از خردورزی و متانت و عقلانیت ما ایرانیان باشد. حجه‌الاسلام آهنگران تصریح کرد: این انتخابات فرصتی است که به جهانیان نشان دهیم ایرانیان ملت مقاوم و امیدواری هستند که بر اصول و ارزش‌ها و آرمان هایشان پایداری می‌کنند و می‌خواهند عزیز باشند و از اقتصادی سالم برخوردار باشند  و با مردم دنیا در صلح و تعامل به سر ببرند.

وی افزود: ما ایرانیان دیگر نمی‌خواهیم  دولتی بر سر کار باشد که یک شبه نهادهای ناظر بر منابع و ثروت‌های کشور را منحل می‌کند و راه را برای سو استفاده از بیت المال برای خود هموار می سازد، و یا وزیر خارجه خود را در حین سفر و جلسه کاری از راه دور عزل می‌کند!

وی گفت: ما نمی‌خواهیم شرایط کشورمان طوری باشد که یک وزیر با یک امضای ساده سه هزار و هشتصد میلیون دلار از پول و سرمایه مردم را در اختیار یک انسان فاسد و بی‌ریشه قرار دهد تا به یغما برود.

آهنگران تصریح کرد: ما می‌خواهیم کشاورزی ما، صنعت ما، بازار صادرات ما و اقتصاد ما رونق داشته باشد و برای خرید کالاهای مورد نیازمان در بازارهای جهانی گرفتار واسطه ها و دلالان نباشیم. وی با یادآوری خشونت‌ها و ستم هایی که پیش از این بر دانشجویان و اصلاح طلبان می‌رفت بیان داشت: ما برای دانشجویان، زنان و فرزندان ایران، فضای امن می‌خواهیم نه فضای امنیتی!

حجه‌الاسلام آهنگران افزود: ما می‌خواهیم که دیگر هرگز شاهد به بند کشیدن روزنامه نگاران و توقیف روزنامه‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی نباشیم.

وی با نفی فضای بداخلاقی و توهین و خشونت افزود: برای رسیدن به همه این اهداف و آرمان‌ها بار دیگر در بیست و نهم اردیبهشت ماه برای ایران  و اسلام و فرزندان ایران رأیمان را به نام دکتر حسن روحانی به صندوق خواهیم انداخت.

دکتر محمدعلی آهنگران با اشاره به حضور انبوه جوانان بوشهر گفت: حضور شما نشانگر این است که امید در رگ های این کشور جریان دارد ولی باید مراقبت کنیم موج امیدی که در روزهای اخیر در کوچه و  خیابان های ایران به راه افتاده است گرفتار بی‌قانونی و بداخلاقی و ساختارشکنی نشود و نباید کسی بعنوان حمایت از دولت با کسی با خشونت رفتار کند و یا گرفتار خشونت و بی ادبی شود.

آهنگران با اشاره به بداخلاقی های احتمالی در روزهای آینده هشدار داد: اگر بداخلاقی دیدید، اگر به ستادهای شما حمله کردند و یا بنرهای شما را پاره کردند امیدتان را از دست ندهید و در چارچوب قانون حرکت کنید و پاسدار آرامش خودتان و شهر و منطقه‌تان باشید.

دکتر آهنگران در پایان از حضور امیدوارانه جوانان و مردم بوشهر تشکر کرد و سخنان خود را با فرستادن سلام به روحانی و خاتمی و درود به روح بزرگ آیه الله هاشمی به پایان رساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر