پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۲۲۴
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: سرمربی پارس جنوبی جم گفت: می‌خواهیم با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشیم تا مانند تیم‌های آسانسوری بعد از یک فصل سقوط نکنیم.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/04/1396020417452369810629174.jpg

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در مراسم استعداد‌یابی بازیکنان شایسته و قابل برای حضور در تیم امید پارس جنوبی جم با اشاره به راهیابی این تیم به لیگ برتر اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل آینده نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه این تیم با توان بالایی در لیگ برتر حضور می‌یابد خاطر نشان کرد: می‌خواهیم با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشیم تا مانند تیم‌های آسانسوری بعد از یک فصل سقوط کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با تاکید بر به‌کارگیری بازیکنان توانمند در این تیم تصریح کرد: به طور قطع تیم پارس جنوبی جم دارای تونایی بالایی است و تلاش می‌شود که تیم مورد توجهی روانه مسابقات لیگ  شود.

تارتار با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی برای تیم امید پارس جنوبی جم گفت: در راستای شناسایی استعدادهای ورزشکاران قابل برای حضور در تیم امید پارس جنوبی‌ جم، 338 فوتبالیست در تست گیری رده سنی امید شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تست گیری رده سنی امید به مدت سه روز اجرا شد تصریح کرد: بازیکنان گوناگونی از همه نقاط کشور برای حضور در این تست به جم آمده‌اند و امیدواریم بتوانیم در میان آنها استعدادهای برتر کشف کنیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم، شناسایی استعدادهایی از استان بوشهر را یکی از اهداف مهم این تست گیری عنوان کرد و افزود: اگر کسانی باشند که بتوانند به تیم پارس جنوبی کمک کنند و بتوان به شکوفایی استعداد آنها کمک شود به طور حتم جذب تیم می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر