پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۵۶۱
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: در هر پنج بازی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که تاکنون برگزار شده داوری ها به ضرر این تیم رقم خورده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسلم مسیگر یکشنبه شب پس از برد پرگل تیمش برابر پیام کویر اردکان یزد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نحوه داوری ها برای تیم دریانوردان آزار دهنده شده و شاید دلیل آن وجود زیاد بازیکنان ملی پوش در تیم در یانوردان باشد.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته که نخستین شکست خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی متحمل شدیم داوری به شدت به ضرر دریانوردان اتفاق افتاد.

مسیگر افزود: در این دیدار نیز که با نتیجه سنگین برابر پیام کویر اردکان یزد به برتری رسیدیم تیم داوری اشتباهاتی داشت که امیدواریم این اشتباه ها در دیگر بازی ها به حداقل برسد.

سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی گفت: به منظور پیگیری اشتباه های داوری در لیگ برتر فوتبال ساحلی باید با تهیه فیلم صحنه های مورد اعتراض صدای خود را به گوش مسئولان ذیربط برسانیم تا برای به حداقل رساندن اشتباه های داوری در این لیگ اقدام کنند.

وی گفت: در این دیدار بازیکنان 70 تا 80 درصد کارهای تاکتیکی مدنظر را در زمین پیاده کردند و انتظار است در هفته های آینده به شرایط ایده آل دست پیدا کنیم.

مسیگر یادآور شد: در هفته ششم بازی ها نیز به مصاف تیم ایفا سرام اردکان یزد می رویم که در این دیدار تنها به گرفتن سه امتیاز می اندیشیم تا بتوانیم مسیر خود را برای رسیدن به هدف که تکرار قهرمانی است، هموار کنیم.

وی گفت: تیم ایفا سرام اردکان یزد در این فصل با کسب سه پیروزی به عنوان پدیده فصل مطرح شده ولی با این وجود ما برای رسیدن به قهرمانی محکوم به برد برابر حریفان خود هستیم.

دیدار یکشنبه شب تیم های دریانوردان پارس جنوبی و پیام کویر اردکان یزد با نتیجه 8 بر 1 به سود دریانوردان در بوشهر پایان یافت.

دریانوردان با این برد 12 امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تداوم بخشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر