يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۵۷۸
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه هنرمندان این شهرستان حمایت می شوند، گفت: هنرمندان شهرستان با دست خالی افتخارات زیادی برای استان و شهرستان کسب کردند.

هنرمندان دشتی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی با هنرمندان شهرستان دشتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: هنرمندان نقش بسزایی در فراهم کردن بستر حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشتند و بار دیگر نیز مردم با انتخاب آگاهانه خود به برنامه‌های دولت تدبیر وامید رای مثبت دادند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات و تلاش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: همه مسئولان تلاش دارند تمامی دغدغه‌های هنرمندان عزیز را رفع کنند و علی‌رغم همه محدودیت‌ها و کمبودهای منابع مالی گام‌های خوبی در سطح شهرستان برداشته شده است؛ هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

مهرجو بیان کرد: در این مدت هنرمندان شهرستان با دست خالی افتخارات زیادی برای استان و شهرستان کسب کردند که از این تلاش‌ها تقدیر وتشکر می‌شود.

وی ادامه داد: این دولت وارث مشکلات زیادی ناشی از گذشته بوده و علی‌رغم همه مشکلات در تمامی بخش‌ها اقدامات دولت رو به جلو بوده است.

مهرجو به تکمیل زیرساخت‌ها و تعمیر در این حوزه اشاره کرد و گفت: طی این مدت بالغ بر ۱۱۰ میلیارد اعتبار در حوزه فرهنگی، قرآنی و گردشگری مصوب و اختصاص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر