جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۰۶۰
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بحث آسیب های اجتماعی از مباحث جدی است و در راستای کاهش آنها نباید فقط به برگزاری جلسات اکتفا کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در نخستین جلسه شورای بررسی آسیب‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک اولویت بسیار مهم است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: بحث آسیب های اجتماعی از مباحث جدی است و در راستای کاهش آنها نباید فقط به برگزاری جلسات اکتفا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید جلساتی با خروجی خوب و مناسب به همراه کار کارشناسی و ارائه راهکارهای عملی برگزار شود.

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر مبنای شاخص های اداره کل و با کمک تشکل‌های میان تخصصی و جامعه هدفی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب آموزش سبک زندگی اسلامی در سطح استان اقدام کنیم.

استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی، برگزاری همایش یا نشست‌های تخصصی، اجرای برنامه‌های تخصصی عفاف و حجاب، تولید محتوای مطلوب و انتشار در فضای مجازی، مصاحبه با مسئولان اداره کل و روحانیون مستقر برای انتشار در رسانه‌ها، برگزاری شب شعر و برنامه‌های قرآنی با موضوع عفاف و حجاب و رایزنی با کسبه برای ارائه برنامه های مطلوب با حضور بازاریان و کسبه از مصوبات این جلسه بود.

این جلسه با دو دستور کار برنامه های پیشنهادی هفته عفاف و حجاب و ارائه راهکارهای فرهنگی بر اساس شرح وظائف سازمانی جهت کاهش طلاق در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر