چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۵۵
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: سخنگوی هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با برگزاری نشست این هیات با استعفای مدیرعامل تیم فوتبال شاهین بوشهر مخالفت و سرمربی سابق تیم نیز ابقا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رضا صفارزاده افزود: محمد دمشقی مدیرعامل تیم شاهین شهرداری بوشهر پیش از این به دلایلی از جمله سفر زیارتی به خانه خدا از سمت خود استعفا کرده بود که با مخالفت هیات مدیره استفعای وی پذیرفته نشد.

وی بیان کرد: مقرر شده در حدفاصل سفر زیارتی وی 'عبدالامیر قاسمی ' معاون اداری مالی شهرداری بوشهر به صورت موقت این سمت را عهده دار باشد.

صفارزاده ادامه داد: همچنین حمید کللی فر سرمربی شاهین بوشهر در فصل گذشته نیز در سمت خود ابقا شده و مقرر شده با بکارگیری دستیاران بوشهری از یکشنبه 18 مرداد ماه تمرینات شاهین بوشهر برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور را آغاز کند.

وی گفت: تصمیم به حضور مقتدرانه در لیگ دسته 2 فوتبال کشور در حالی گرفته شده که هنوز لایحه شورای شهر بوشهر پیرامون خرید امتیاز لیگ دسته یکی برای شاهین بوشهر در کمیته انطباق فرمانداری بوشهر بلاتکلیف مانده است.

صفارزاده افزود: با این حال مجموعه شاهین شهرداری بوشهر با تجربه گرفتن از حضور 2 فصل گذشته قصد حضوری مقتدرانه برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی یادآور شد: بازیکنان مدنظر سرمربی تیم نیز بزودی با نظر سرمربیجذب می شوند تا هر چه زودتر تمرینات شاهین بوشهر بطور رسمی از سر گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر