يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۹۱
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برخی استان‌ها از نظر اقتصادی برای کشور هزینه‌بر هستند اما استان بوشهر استانی درآمدزا است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای شاخص‌های مختلفی است که این استان را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند.

وی در ادامه افزود: برخی استان‌ها از نظر اقتصادی برای کشور هزینه‌بر هستند اما استان بوشهر استانی درآمدزا است و به همین منظور باید توجه ویژه در زمینه‌های مختلف به این استان شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر اولین استان در حوزه انرژی است و در سند ایران ۱۴۰۴ جزو یکی از استان هایی است که باید در زمینه‌های مختلف توسعه پیدا کند.

امام جمعه بوشهر گفت: توسعه باید بر اساس یک برنامه‌ریزی انجام شود چرا که در غیر این صورت توسعه موجب ارتقا و پیشرفت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های توسعه جامعه پایدار، تامین اجتماعی است چرا که در دو مقوله مهم بیمه و درمان فعالیت می‌کند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: تامین اجتماعی نقش اساسی در ساختار توسعه هر کشور دارد، چرا که موجب جاذبه منابع انسانی در آن جامعه می‌شود.

وی از گسترش ارائه خدمات الکترونیکی در جوامع پیشرفته اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات بهتر باید به سرعت به سمت الکترونیکی کردن همه فعالیت‌ها به ویژه فعالیت های خدماتی مانند بیمه حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها در حوزه بیمه‌ای و درمان باید فراتر از جغرافیای جمعیتی باشد، بیان کرد: علی‌رغم اینکه فعالیت‌های بسیاری در این راستا صورت گرفته است اما همچنان در مقایسه با پتانسیل های موجود در استان بوشهر در این زمینه عقب هستیم.

امام جمعه بوشهر گفت: باید سند چشم انداز بخش درمان و بیمه در هندسه توسعه پیشرفت با توجه به اعمال فعالیت‌های فوق العاده استاندارد و فوق روز انجام شود.

وی گفت: افراد بسیاری از دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات گلایه دارند، اما سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با ارائه خدمات مناسب توانسته کمترین گلایه مندی را از سوی مردم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر