پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
فکرشهر: مدیرکل مخابرات استان بوشهر می گوید مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در بخش های ارم و بوشکان به زودی حل خواهد شد...
کد خبر: ۳۵۵۴۸
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مدیرکل مخابرات استان بوشهر می گوید مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در بخش های ارم و بوشکان به زودی حل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، بحرانی، این سخن را در جمع مردم این دو بخش و مسوولین کشوری و استانی که برای بررسی وضعیت اشتغال و وام دهی به ارم و بوشکان رفته بودند عنوان کرد و گفت: راهکار اصلی برای مشکل مخابرات پیدا شده و پیمانکار هم انتخاب شده؛ با وصل کردن مناطق بلوک به فیبر نوری در حال حل این مشکل هستیم و کار به این شکل است که خطوط فیبر نوری از طرف اهرم به بوشکان و سپس ارم خواهد امد و مسئله تلفن همراه و اینترنت در این دو بخش حل خواهد شد.

فرماندار دشتستان نیز در این میان اعلام کرد که فاز اول مشکل آنتن دهی و اینترنت همراه اول و ایرانسل تا هفته ی دولت امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، مشکل آنتن دهی تلفن همراه و حل مشکلات آن، از خواسته های دیرینه ی مردم بخش های ارم و بوشکان می باشد تا جایی که برخی اهالی منطقه، مرگ و میرهای رخ داده در اثر تصادفات در جاده های این دو بخش را به علت نبودن خطوط تلفن و آنتن دهی تلفن های همراه برای اطلاع رسانی عنوان می کنند.
 

نظرات بینندگان
همشهری
|
-
|
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
این مسئولین خارج کار کارشناسی یه قولی به مردم میدهند و تنهابیت المال را به هدر میدهند چند سال پیش با نصب انتن گفتن مشکل حل میشه که نشد.قول دادند تا قبل از فصل گرما مشکل برق را حل کنند که نشد (البته با کار غیر کارشناسیشون نشد)گفتن تا قبل از رسیدن تابستان آب سد تنگ ارم را وارد مدار میکنند که نشد و این داستان همچنان ادامه دارد....
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر