چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۴۹
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: شماری از رئیسان هیاتهای ورزشی دیر در نشست با امام جمعه دیر خواستار حمایت جدی مسئولان برای حل مشکلات ورزشی این شهرستان شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر باشگاه ورزشی صفا گفت: هزینه ورزش دراین شهرستان بسیار بالا و مردم و ورزشکاران توان پرداخت آن را ندارند.

محمود موجی افزود: اگر خانواده ها و مسئولان به ورزش اهمیت بدهند ظرفیت های نهفته در بین ورزشکاران بروز پیدا می کند و ورزش به اوج می رسد.

وی گفت: سال گذشته تیم صفا 340 میلیون ریال در امر ورزش برای حضور در لیگ استان هزینه کرد اما به دلیل نبود حمایت تاکنون نتوانسته ایم به اهداف خود برسیم.

رئیس هیات جانبازان و معلولان شهرستان دیر گفت: ورزشکاران عضو این هیات در استان بوشهر، کشور و بین الملل دارای مقام های برتر هستند.

علی امیری افزود: کمبود فضای ورزشی بصورت اختصاصی برای جانبازان و معلولان، مشکلات اداری و نبود حمایت از این هیات از مشکلات ورزشکاران معلول و جانباز این شهرستان است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان دیر گفت: ورزش دارای هزینه است و تامین هزینه آن توسط ورزشکاران میسر نیست.

احمد صحافی زاده افزود: ورزشکاران این شهرستان بصورت تیمی و انفرادی دارای افتخارات بسیاری هستند که باید مسئولان قدر این افتخارات را بدانند.

مسئول هیات فوتبال شهرستان دیر ضمن تایید مشکلات ورزش فوتبال در این شهرستان گفت: توسعه ورزش فوتبال در دیر به عزم جدی مسئولان و توجه و حمایت همگانی نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر گفت: تلاش ما این است که با حمایت ها و همکاری رئیسان هیاتها و مدیرکل ورزش و جوانان استان بتوانیم ورزش دیر را در استان و کشور مطرح کنیم.

جلیل پولادی، اهمیت به ورزشهای همگانی را اولویت کار اداره ورزش و جوانان شهرستان دانست و افزود: توسعه ورزش نیازمند حمایت جدی و همکاری همه دستگاههای اجرایی است.

وی گفت: این اداره در حد و توانایی مالی که دارد از ورزش حمایت کرده و در آینده نیز این شیوه ادامه خواهد داد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیر با اشاره به فعالیت 42 هیات ورزشی و 9 هزار ورزشکار در شهرستان اظهارداشت: سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال به امور ورزش این شهرستان اختصاص یافته است.

امام جمعه دیر گفت: یکی از نیازهای اساسی جامعه توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: ورزش باید به عنوان یک اصل بین خانواده ها و مسئولان جدی گرفته شود تا جامعه همیشه سالم باشد.

وی گفت: همه باید تلاش کنند تا ورزشکاران برای پرداختن به ورزش با مشکل روبرو نشوند و فضای ورزشی سالم نگه داشته شود.

شهرستان دیر با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر