جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۷۱۹
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: درگشت مشترک نهادهای نظارتی شهرستان دشتستان از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان و آبپخش محصولات آرایشی غیرقابل‌مصرف جمع‌آوری شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، علی‌اکبر سلیمی فرد افزود: درگشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت و از تعدادی فروشگاه‌های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان و آبپخش بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: این گشت‌ها به‌منظور کنترل و پایش لوازم‌آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف‌کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیرمجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی انجام‌گرفته است.

سلیمی فرد افزود: این گشت‌های مشترک، طبق برنامه زمان‌بندی‌شده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در حال حاضر به‌صورت ماهیانه توسط بازرسان ادارات مربوطه انجام می‌گیرد.

کارشناس مسئول واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار کرد: طی این بازرسی‌ها که از 20 مرکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید به عمل آمد، این مراکز ازلحاظ شرایط نگهداری محصولات، سلامت محصولات و برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضاء آن‌ها مورد بازرسی قرار گرفتند و 14 قلم محصولات آرایشی غیرقابل‌مصرف که در حدود یک کیلوگرم می‌باشد، توسط بازرسین جمع‌آوری و امحاء شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر