پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۱۰
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای دو پست برق ۱۳۲ کیلو ولت شنبه در شهرستان دشتی و جاینک در شهرستان تنگستان ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید کمال‌الدین شهریاری اظهار داشت: طی یک سال گذشته پیگیری‌های زیادی در خصوص راه‌اندازی پست برق در شنبه دشتی وجاینک تنگستان صورت گرفته است.

وی افزود: به حمد الله این تلاش‌ها جواب داد و مقرر شد در سال جاری برای هر پروژه ۴۰ میلیارد ریال تخصیص داده شود که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مشکل ضعف ولتاژ برق در این مناطق حل می‌شود.

شهریاری بیان کرد: برای احداث خط دو مداره ۱۳۲ کیلو ولت و پست مربوطه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که پیش‌بینی می‌شود با تامین نقدینگی مورد نیاز در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: برای احداث خط دو مداره ۱۳۲ کیلو ولت و پست مربوطه به جاینک نیز ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که امسال ۴۰ میلیارد ریال تخصیص پیدا می‌کند.

شهریاری با بیان اینکه زمین مربوط به احداث پست ۱۳۲ شنبه و جاینک تملک شده است، گفت: به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر