پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۴۰
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به آسیب های ناشی از صنعت در این استان، باید با همکاری شورای اجتماعی وزارت کشور صنایع را ملزم به انجام طرح های مختلف برای کاهش این آسیب ها کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه امور اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: طرح های مختلف حوزه اجتماعی و فرهنگی در استان باید با این رویکرد دنبال شود که شاخص های استان در حوزه آسیب های اجتماعی بهبود یابد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر طرح های اجتماعی اضافه کرد: در مسائل اجتماعی نباید فقط به دنبال آمار و ارقام صرف بود بلکه اجرای طرح های اجتماعی باید باعث کاهش آسیب های اجتماعی شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به تنوع و تعدد آسیب های اجتماعی نباید انتظار داشت در سال اول همه آسیب ها حل شود.

سالاری اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر باید به دنبال علت گرایش به اعتیاد باشیم تا اینکه فقط به آمارو ارقام توجه کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه در کاهش آسیب های اجتماعی بهره ببریم، گفت: اگر نرخ پایین بیکاری تاثیر زیادی روی آسیب های اجتماعی دارد، باید در کارگروه امور اجتماعی روی این موضوع بحث شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در حوزه اجتماعی، اعتبارات 2 بخش است که یک بخش توسط استانها و بخش دیگر براساس برش ملی توزیع می شود.

عبدالکریم گراوند افزود: پیشنهاد ما این است که شورای اجتماعی وزارت کشور، اعتبار سهم استانی را به شورای اجتماعی استانها بدهد تا استان افزون بر توزیع اعتبار نظارت لازم هم انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر