پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۰۷۶
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در سال جاری 80 میلیاردریال به حوزه ورزش این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد در جلسه شورای ورزش این شهرستان افزود: این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی صاحب ورزشکاران افتخارآفرین و قهرمان است که علاوه بر کسب قهرمانی متعدد کشوری، در سطح جهانی نیز در برخی رشته ها مدعی و مقام بدست آورده اند.

وی اظهارکرد: توانایی استفاده از امکانات ورزشی در سطح شهرستان بسیار پایین است و در نگهداری آنها ضعیف عمل شده و باید دقت بیشتری کنیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه هم گفت: اهداف مهم و اساسی این اداره اشتغال بکار قهرمانان ورزشی، بهره برداری طرح های عمرانی ورزشی از جمله ورزشگاه شماره 2، خوابگاه ورزشکاران، مجموعه ورزشی خواهران و تامین بودجه برگزاری رقابت های کشوری و استانی است.

رحمان عمادی افزود: تشکیل یک کارگروه ورزش متشکل از کارشناسان و صاحب نظران و پیشکسوتان ورزشی باهدف بهبود ورزش این شهرستان ضرورت دارد.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: اماکن ورزشی برای دانش آموزان پسر در این شهرستان کافی است اما برای دختران با کمبود روبرو هستیم.

اسکندر احمدی افزود: درسال جاری یک سالن ورزشی در آموزشگاه دخترانه حجاب کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: در صورتیکه یک سالن ورزشی در دبستان دخترانه رقیه درنظر گرفته شود، چهار آموزشگاه در جوار آن بهره خواهند برد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر