چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۱۳۱
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مرحله پایانی این جشنواره با رقابت 64 نفر که از جمع 370 نفر مرحله مقدماتی انتخاب شده بودند، برگزار شد.

حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله نهایی شرکت کنندگانی از استان های بوشهر، تهران، فارس، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، همدان و کرمانشاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این رویداد فرهنگی و هنری به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یابود اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: محمد اسماعیل ریاضت از تهران با کسب مقام نخست برنده لوح و تندیس جشنواره و کمک هزینه نقدی سفر به حج عمره به میزان 20 میلیون ریال شد.

ماحوزی گفت: زینب کاظمی از شهرستان دیر استان بوشهر نیز برنده تندیس و لوح تقدیر جشنواره و کمک هزینه 15 میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات شد و هادی بردستانی نیز از شهرستان دشتی بوشهر برنده لوح و تندیس جشنواره و کمک هزینه 12 میلیون ریالی سفر به حرم امام رضا شد.

وی اضافه کرد: فاطمه چگینی رجبی از تهران، فائزه سادات نقیب القربا از استان فارس، فاطمه بحرینی مطلق از شهرستان دشتستان استان بوشهر علاوه بر دریافت لوح تقدیر جشنواره به ترتیب برنده 10، 9 و 8 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی شدند.

ماحوزی اظهار کرد: زهرا جلالیان از شهرستان دشتستان استان بوشهر و مژگان مقیمی از بوشهر نیز علاوه بر دریافت لوح تقدیر جشنواره به ترتیب برنده 7 و 6 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی دریافت کردند.

وی افزود: در بخش خانواده رضوی (زوج رضوی) نیز خانواده فاطمه بحرینی مطلق از شهرستان دشتستان استان بوشهر برنده لوح تقدیر و چهار میلیون ریال جایزه نقدی شد.

ماحوزی گفت: خانواده زینب کاظمی از شهرستان دیر نیز با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی سه میلیون ریالی به عنوان رتبه دوم مورد تجلیل قرار گرفت.

وی یادآور شد: جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که امسال به علت همزمانی با فصل تابستان و گرمای هوا زمان برگزاری آن 19 مهر تعیین شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر