دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: امامان جمعه در خطبه های خود به مسائل روز اشاره کرده و پیرامون برجام، رابطه آمریکا با سایر کشورها، صحبت های اخیر پیرامون سپاه پاسداران و اقدامات استاندار جدید سخنانی ایراد کردند...
کد خبر: ۳۸۱۳۳
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: آیین پرشکوه نماز جمعه ظهر امروز در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، امامان جمعه در خطبه های خود به مسائل روز اشاره کرده و پیرامون برجام، رابطه آمریکا با سایر کشورها، صحبت های اخیر پیرامون سپاه پاسداران و اقدامات استاندار جدید سخنانی ایراد کردند.

 

امام جمعه برازجان:
خروج آمریکا از برجام موجب رسوایی و انزوای این کشور در جامعه ملل می‌شود

حجت الاسلام حسن مصلح گفت : برجام توافقی بین‌المللی است و هیچ یک از کشورهای عضو 1+5 نمی‌توانند یک‌طرفه آن را محدود کنند و خروج آمریکا از برجام فقط موجب رسوایی، انزوا و بی‌اعتنایی جامعه ملل به آنها خواهد شد.

وی بیان کرد: پاسخ ایران اسلامی به سیاست های خصمانه امریکا در خصوص تروریستی اعلام‌کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان گونه که مسوولان بلند پایه کشور اعلام کرده اند جدی، قاطع،کوبنده و پشیمان‌کننده است.

 

امام جمعه کنگان:
بیکاری باعث تاخیر در ازدواج جوانان کنگانی شده است

امام جمعه کنگان گفت: نداشتن شغل و بیکاری باعث شده تا میل به ازدواج در جوانان این منطقه کم‌رنگ و تاخیر در ازدواج انجام شود.

حجت‌الاسلام محمود محمودی با انتقاد از بیکاری جوانان بومی این شهرستان اظهار داشت: نداشتن شغل و بیکاری باعث شده تا میل به ازدواج در جوانان این منطقه کم‌رنگ و تاخیر در ازدواج انجام شود.

وی افزود: بارها گفته‌ام زیبنده نیست در کنار صنایع عظیم نفت و گاز، جوانان این خطه از بیکاری رنج ببرند و انتظار جدی از مسوولان استانی و به ویژه مسئولان صنعت و شرکت‌های مستقر در منطقه این است که برای اشتغال جوانان شهرستان کنگان، چاره‌اندیشی جدی و عملی کنند.

 

امام جمعه عسلویه:
مواضع قاطعانه رئیس جمهور در حمایت از سپاه قابل تقدیراست

امام جمعه عسلویه با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکا در خصوص موضوع برجام و سپاه گفت: از مواضع قاطعانه رئیس جمهور در حمایت از سپاه تقدیر می‌کنم و برخی فکر نکنند بنده با رئیس جمهور مشکل دارم جایی که لازم باشد از رئیس جمهور انتقاد می‌کنم وجایی که خدماتی داشته باشند از ایشان قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد ادامه داد: مواضع روحانی در سازمان ملل در خصوص رییس جمهوری آمریکا و مواضع اخیر ایشان در هیات دولت قابل تقدیر است. سپاه تنها یک واحد نظامی نیست و سپاه در دل مردم است و در روزهای خطر از نظام دفاع کرده است جا دارد رئیس جمهور محترم همیشه از همه نیروهای مسلح به ویژه سپاه عزیز، مخلص و مردمی حمایت کنند.

 

امام جمعه آبدان:
مسوولان وعده‌ها را فراموش کرده‌اند

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد گفت: مسوولان وعده‌ها را فراموش کرده‌اند و گویا همین دیروز بود که از فقر مطلق و نبودن ان در کشور چه وعده‌هایی دادند و گفتند که جلوی واردات را می‌گیریم و صادرات را افزایش می‌دهیم در حالی که امروز همه چیز برعکس شده است.

 

امام جمعه موقت بوشهر:
خروج آمریکا از برجام به ضرر این کشور است

حجت الاسلام حسین دشتی گفت: اگر ایران هم برجام را پذیرفت به این دلیل بود که می‌خواست ضرر استکبار جهانی را با این موافقت‌نامه محدود کند در نتیجه اگر امریکایی‌ها بخواهند از برجام خروج کنند، آنها هستند که زیان می‌بینند.

 

امام جمعه دیر:
جناح‌های سیاسی به جای سفارشات، اجازه دهند استاندار جدید بوشهر به مشکلات استان رسیدگی کند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق و تبریک به استاندار جدید استان بوشهر، یادآور شد: انتظار داریم با حضور گراوند در این مسند، شاهد وحدت و همدلی بیشتر حول محور ولایت، نظام اسلامی و ارزش‌های اسلامی و عمران و آبادانی استان بین جریان‌های سیاسی استان باشیم چرا که هرجا وحدت وجود داشته  به دنبال آن شاهد پیشرفت بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به شناخت استاندار جدید از فرمانداران و مسوولین استان، جناح‌های سیاسی به جای سفارشات خود به ایشان، بهتر است بگذارند وی به مشکلات مهم استان رسیدگی کنند. 

حسینی افزود: استاندار با اولویت‌بندی مشکلات، توجه به مسئله بیکاری جوانان و تقویت تولید و اشتغال، مشکلات کم‌آبی و مشکلات کشاورزان را دستور کار خود قرار دهد.

 

امام جمعه اهرم:
برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد

حجت الاسلام عیسی راستگو گفت: برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد و رفتار آمریکایی‌ها در قضیه برجام حرف امام راحل(ره) را اثبات می‌کند.

 

امام جمعه بخش کاکی:
گراوند بهترین گزینه برای استانداری بوشهر است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سخنان واهى و سراسر کذب رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام و ادامه بدعهدى آمریکا و فشار بر سپاه پاسداران‏ گفت: سپاه با معنویت، اقتدار و توکل به خدا می‌تواند تهدیدات نرم و سخت دشمن را پاسخ دهد و کشور را حفظ کند و به فضل الهی با وحدتی که در بین نیروهای مسلح کشورمان وجود دارد در کنار همدیگر روز به روز قوی‌تر و خاری بر چشم دشمنان خواهد شد.

وی با آرزوی توفیق برای استاندار جدید بوشهر و اعلام همکاری و حمایت از استاندار جدید افزود: گراوند بهترین گزینه برای استانداری بوشهر به دلیل داشتن شخصیتی توانمند، صاحب تجربه و موفق در عرصه خدمت به مردم است که امیدوارم توجه ویژه‌ایی نیز به بخش کاکی داشته باشد.

امام جمعه کاکی یادآور شد: وجود مرز دریایی، منابع انسانی غنی،کشاورزی مناسب، داشتن میدان نفت سنگین،گمرک، شیلات و گردشگری از جمله شاخص‌های مهم برای توسعه بخش کاکی است که تاکنون اقدام چندانی برای توسعه این بخش انجام نشده است.

 

امام جمعه دلوار:
استاندار جدید از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کند

حجت الاسلام علی زاهددوست گفت: در خصوص برجام باید بگوئیم آمریکا عملا وارد برجام نشده که امروز بخواهد از برجام خارج شود بلکه یک معاهده بین‌المللی امضاء کردند اما از روز اول به دنبال بهانه برای لغو برجام بودند.

وی ضمن قدردانی از خدمات استاندار سابق و تبریک انتصاب به استاندار جدید، بیان کرد: انتظار داریم استاندار جدید همت و کار جهادی خدمت صادقانه به مردم به خصوص در حوزه تولید و اشتغال  را در دستور کار خود قرار دهد و از پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای در امورات علی‌الخصوص در عزل و نصب‌ها اکیدا پرهیز کند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر