پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۲۹۷
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شهرک سینمایی در عالی‌شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیده ماحوزی گفت: عالیشهر نیازمند یک مشارکت عمومی در حوزه فرهنگ است و  طی یکسال گذشته از سوی مجموعه شرکت عمران اقدامات موثری صورت گرفته است.

ماحوزی احداث شهرک سینمایی در عالیشهر را کار بسیار بزرگ و مهمی دانست و گفت: با حضور گراوند استاندار بوشهر و روحیه ای که از ایشان سراغ دارم،  عزم برای انجام اقدامات فرهنگی وجود دارد و ما احداث شهرک سینمایی عالیشهر را به عنوان یک پروژه تاثیر گذار در حوزه فرهنگی به استانداری معرفی می کنیم.

وی افزود: احداث شهرک سینمایی اتفاق بسیار خوب و موثری است که می تواند کل منطقه جنوب و حتی کشور تحت تاثیر خود قرار دهد و در شهر جدید عالیشهر به عنوان شهر شاخص و پایلوت احداث گردد.

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر با اعلام این موضوع که شرکت عمران عالیشهر آمادگی کامل جهت  همکاری با دستگاه های فرهنگی دارد، بیان کرد: منافع ما رضایت شهروندان است  و نظر ما این است که شهر جدید عالیشهر باید یک شهر شاخص و پایلوت برای استان بوشهر و حتی کل کشور باشد.

علی مقاتلی ادامه داد: با توجه به رشد سریع جمعیت عالیشهر و ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی، این شهر  نیازمند احداث پروژه‌های فرهنگی و ورزشی متفاوتی است و با احداث آنها می‌توانیم قدم موثری در راستای اعتلای فرهنگی و ورزشی برداریم.

وی در این جلسه با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد مبنی بر اختصاص زمین برای  ساخت یک شهرک سینمایی چند وجهی در عالی‌شهر موافقت کرد.

در پایان از پروژه مجموعه فرهنگی و هنری در حال ساخت توسط شرکت عمران عالیشهر بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر