يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۲۰۲
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: وجود حضرت ولی‌عصر (عج) همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می‌سازد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن و تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) اظهار داشت: انتظار فرج، دعا برای سلامتی امام عصر، دعوت به نیکی ها و مبارزه با منکرات اهم وظائف منتظران ظهور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حضرت امام حسن عسکری (ع) از طریق سخن گفتن با پیروان خود از پشت پرده زمینه را برای پذیرش غیبت امام عصر (عج) توسط مردم مهیا کرد و در نهادینه کردن فرهنگ غیبت اهتمام داشتند.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئله ولایت، مسئله‌ای الهی است و انتصاب ائمه از سوی خدا است.

وی افزود: مردم نباید لحظه‌ای بدون حجت و امام باشند و در همین راستا بلافاصله پس از شهادت حضرت امام حسن عسکری، دوران امامت و ولایت امام عصر (عج) ابتدا در قالب غیبت صغری به مدت ۷۴ سال و سپس، غیبت کبری آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نظارت، هدایتگری و تدبیر امور توسط حضرت ولی‌عصر (عج) در دوران غیبت اضافه کرد: وجود نازنین آن حضرت همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می سازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر