پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان:
کد خبر: ۳۹۵۷۹
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زمین خواری دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با متهمان جرائم اقتصادی و زمین خواری و برابر خبرهای واصله و با استناد گزارش مردمی مبنی بر تصرف ۷۶۰ متر مربع از اراضی مرغوب دولتی توسط فردی به هویت معلوم در شهر برازجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و با اخذ مجوز قضایی بررسی دقیق و کارشناسی در خصوص تصرف ۷۶۰ متر مربع از زمین اداره منابع طبیعی با ارائه مدارک جعلی در حوزه دشتستان انجام شد.

رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی زمین خواری را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند گفت: در همین راستا دو نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این سرزمین است.

وی گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر