جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
صعود به مرحله دوم رقابت های لیگ یک هندبال کشور با برد؛
فکرشهر – حسین اسماعیل پور: در آخرین بازی از دور اول رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان، تیم های هندبال ستارگان دشتستان و هیئت هندبال میناب هرمزگان برای صعود به دور دوم، مقابل یکدیگر صف آرایی کردند...
کد خبر: ۴۰۰۵۲
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰

فکرشهر – حسین اسماعیل پور: در آخرین بازی از دور اول رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان، تیم های هندبال ستارگان دشتستان و هیئت هندبال میناب هرمزگان برای صعود به دور دوم، مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. 

به گزارش فکرشهر، شاگردان رضا عباسی که در این دیدار محکوم به برد یا تساوی و گرفتن امتیاز بودند، در مقابل دیدگان صد ها هوادار برازجانی بازی را در دست گرفتند و در پایان نیمه اول موفق شدند با برتری ۱۲ بر ۱۰ به این نیمه خاتمه دهند.

در شروع نیمه دوم و با حمایت های همه جانبه هواداران، این شیر مردهای دشتستانی بودند که باز هم سوار بر بازی شدند و با یک نمایش بسیار عالی اختلاف خود را تا اواسط نیمه دوم به ۱۰ گل رساندند تا با خیالی آسوده تر به ادامه بازی بپردازد. 

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به سود تیم ستارگان دشتستان به پایان رسید تا ستارگان با این پیروزی با 9 امتیاز به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند و تیم ایل باصری مرودشت نیز با 8 امتیاز در این گروه دوم شد. 

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در گفتگو با فکرشهر پیرامون دیدار اظهار داشت: بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم ما برای صعود به مرحله نهایی به برد یا مساوی در این بازی نیاز داشت که خوشبختانه در یک بازی به یاد ماندنی با تلاش یکایک بازیکنان تیم و حمایت هواداران توانستیم نتیجه مطلوب و آن هم پیروزی را بدست آورده و در کنار همشهریان خود جشن صعود را برپا کنیم و با صعود به عنوان تیم صدرنشین شایستگی و اقتدار خود را به رخ حریفان خصوصا حریف متمول خود تیم باصری مرودشت بکشانیم.

رضا عباسی درباره وضعیت تیم در دور بعد و ادامه کار گفت: در حال حاضر چند نفر از بازیکنان تیم دچار مصدومیت هستند که امیدواریم با برگشتن کلیه بازیکنان به تمرینات و با حمایت مسوولان بتوانیم از اقتدار هندبال دشتستان در دور بعد دفاع کرده و نتایج قابل قبولی را کسب نماییم، البته باید گفت تیم هایی که در دور بعد با آن ها روبرو می شویم با بودجه میلیاردی بسته شده و از بازیکنان خارجی و اسبق تیم ملی بهره می برند و قطعا جدال سختی را در تک تک مسابقات خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تا این جای کار مدیریت محترم باشگاه و اعضای  محترم هیات مدیره تمام تلاش خود را کرده و همه هزینه های سنگین مسابقات را انجام داده اند، قطعا اگر قرار بر لیگ برتری شدن هندبال برازجان باشد نیاز است که تمامی مسوولان شهرستان و استان در کنار این باشگاه و مردم قرار گرفته و با حمایت خود زمینه صعود به لیگ برتر و شادی مردم را فراهم سازند.

عباسی در پایان گفت: هواداران در این بازی با حضور چشم گیر خود همه ما و بازیکنان تیم را تحت تاثیر قرار داده و یار هشتم تیم ما بودند، قطعا اگر حمایت یکایک این عزیزان نبود این افتخار نیز برای شهرستان رقم نمی خورد که جا دارد همین جا از یکایک آنان تشکر و قدر دانی نمایم ضمن این که از شما نشریه فکرشهر نیز بابت پیگیری و پوشش خبری مستمر مسابقات قدردانی می کنم.

لازم به ذکراست تیم ستارگان دشتستان در مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با تیم های شهرداری نجف آباد، پدافند ارتش ایران و فرازبام خائز دهدشت هم گروه شده است.

برای دیدن تصاویر بیشتر «اینجا» کلیک کنید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر