دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پدیده ریزگردها از صبح روز دوشنبه فضای استان بوشهر را فراگرفت و روزه داران را ناخواسته به مهمانی خود فراخواند.به گزارش فکرشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردها باعث کاهش دید افقی به 500 متر، آلودگی ها و ایجاد مشکل در آمد و شد مردم این استان شده است.نادر شفیع خدایی افزود: با افزایش سرعت باد درکشورعراق جریان جوی پدیده ریزگرد را به بخش های جنوبی و غربی کشورمان منتقل کرده است.وی یادآورشد: این پدیده از شنبه شب وارد استان بوشهر شده است و صبح امروز بر شدت آن افزوده شده است.
کد خبر: ۴۰۳۰
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: پدیده ریزگردها از صبح روز دوشنبه فضای استان بوشهر را فراگرفت و روزه داران را ناخواسته به مهمانی خود فراخواند.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردها باعث کاهش دید افقی به 500 متر، آلودگی ها و ایجاد مشکل در آمد و شد مردم این استان شده است.

نادر شفیع خدایی افزود: با افزایش سرعت باد درکشورعراق جریان جوی پدیده ریزگرد را به بخش های جنوبی و غربی کشورمان منتقل کرده است.

وی یادآورشد: این پدیده از شنبه شب وارد استان بوشهر شده است و صبح امروز بر شدت آن افزوده شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: هم اینک این پدیده بخش های شمالی و مرکزی این استان را در نوردیده است و بتدریج بخش های جنوبی و مرتفع تر را نیز در برخواهد گرفت.

شفیع خدایی ادامه داد: گردو غبار موجود در آسمان استان بوشهر تا امروز ادامه دارد و بتدریج شرایط دید بهتر خواهد شد.

وی با بیان این که اطلاعیه ای توسط اداره کل هواشناسی استان بوشهر صادر شده است گفت: در این شرایط هوای ناپاک سالمندان، کودکان، بیماران تنفسی، قلبی و عروقی از آمد و شد غیر ضرور خوداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر