جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۲۲
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: دومین دوره مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی، با حضور تیم‌های برتر جهان از 7 بهمن در بوشهر آغاز می شود.

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی با بیان اینکه این مسابقات تا 9 بهمن در بوشهر ادامه دارد افزود: تیم‌های اسپانیا، آذربایجان، اوکراین و تیم ملی کشورمان در این رقابت ورزشی حضور دارند.

به نوشته ی صداوسیما، وی تصریح کرد: هم‌اکنون ورزشگاه ساحلی بوشهر در حال تجهیز و آماده شدن است تا میزبانی از این رویداد ورزشی به نحو شایسته‌ای انجام شود.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اظهار کرد: دیدن مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی برای مردم رایگان است اما برای تامین امنیت بازی‌ها مردم باید کد ملی خود را در سامانه اینترنتی ثبت کنند.

ریکاردو گارسیا نماینده سازمان فوتبال ساحلی جهان نیز که برای بررسی شرایط میزبانی، به بوشهر سفر کرده است گفت: استان بوشهر سابقه دیرینه‌ای در مسابقات ساحلی دارد و ورزشگاه شهر بوشهر نیز از نظر تجهیزات بسیار خوب است که جای  قدردانی دارد.

اولین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی سال گذشته با حضور تیم‌های لهستان، ایتالیا، اوکراین و ایران به میزبانی بوشهر برگزار شد که تیم ملی کشومان توانست با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر