پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۷۶
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه با تاکید بر حل مشکلات و دغدغه‌های جوانان برای امیدواری به آینده و زندگی گفت: حل مشکل بیکاری یکی از مطالبات مردم است به‌گونه‌ای که ۳ هزار فارغ‌التحصیل گناوه‌ای نیاز به اشتغال دارند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در نشست با  استاندار مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و فعالان اقتصادی شهرستان گناوه با گرامیداشت ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه از خدمات مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قدردانی کرد و اظهار داشت: مسئولان در قبال مردم مسئولیت و رسالت مهم و سنگینی دارند که باید بر اساس مطالبات مردم گره گشایی کنند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مشکلات آنها برطرف شود تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم یکی از مهم ترین رسالت مسئولان و مدیران جامعه است که تولید کنندگان در این عرصه نیاز به کمک و گره گشایی از مشکلات آنان است.

امام جمعه گناوه با قدردانی از حضور استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در گناوه برای بررسی مشکلات تولید کنندگان خاطر نشان کرد: بحث تولید، اشتغال و اقتصاد به‌گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب چند سال پیاپی شعار سال را در این عرصه نام گذاری می‌کنند که نشان می‌دهد که  این موضوع یکی از دغدغه‌های معظم‌له است.

رکنی حسینی با بیان اینکه تلاش مسئولان در حمایت از تولید کنندگان قابل قدردانی است افزود: تلاش در حل مشکلات تولید کنندگان باید افزایش یابد چراکه این مشکلات آسیب‌های گوناگونی به جامعه وارد می‌کند  و نارضایتی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه برخی کارگاه‌های تولیدی شهرستان گناوه  راکد، نیمه تعطیل یا تعطیل هستند گفت: در شهرک صنعتی بندرریگ کارگاه تولیدی کفش که افتتاح شده بود به سبب مشکلات تعطیل شد که نیاز به حمایت دارد.

امام جمعه گناوه با تاکید بر حل مشکلات  در عرصه تولید و اشتغال تصریح کرد: بیکاری جوانان آسیب‌های جدی جامعه است اگر این مشکلات ریشه یابی نشود انحرافاتی در جامعه ایجاد می‌کند که در این راستا تنها توان دولت نمی‌تواند پاسخگو باشد بلکه باید بسترهای لازم برای تولید و توسعه فضای کسب و کار فراهم شود.

رکنی حسینی وضعیت اشتغال در گناوه را مورد اشاره قرار داد و  بیان کرد:حل مشکل بیکاری یکی از مطالبات مردم است به‌گونه‌ای که 3 هزار فارغ‌التحصیل گناوه‌ای نیاز به اشتغال دارند.

وی، تاکید کرد: باید امیدآفرینی را در جامعه با حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم افزایش داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر