يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۵۷۵
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به پیشرفت مطلوب عملیات ساخت اورژانس هسته‌ای، این پروژه نباید به خاطر پول و اعتبار تاخیری داشته باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه بازدید از چند طرح بهداشتی و درمانی شهر بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد اورژانس هسته‌ای در بوشهر اظهار داشت: با توجه به فعالیت نیروگاه اتمی و ظرفیت های بوشهر در زمینه هسته ای، احداث اورژانس هسته ای یک ضرورت است.

وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت مطلوب عملیات ساخت اورژانس هسته‌ای، این پروژه نباید به خاطر پول و اعتبار تاخیری داشته باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه احداث اورژانس هسته ای برای بوشهر یک ضرورت است،  تصریح کرد: باید پیگیری لازم با سازمان انرژی اتمی برای تامین اعتبار این پروژه با جدیت صورت گیرد.

تکمیل دانشکده دندانپزشکی

گراوند همچنین ضمن بازدید از پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر گفت: باید با پیگیری وزارت بهداشت و نفت و استانداری بوشهر، زمینه تکمیل این پروژه فراهم شود.

وی گفت: با وجود اینکه پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی ۶۵ درصد پیشرفت دارد اما برای تکمیل فضای آموزشی که از ضروریات استان است باید پیگیری بیشتری صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: پروژه های دانشگاه علوم پزشکی در بخش فضای آموزشی  باید با کمک بهداشت و وزارت نفت تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر