سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۷۷۷
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: شهردار برازجان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده شهید جمالی دیدارکرد. 

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس محمدی دراین دیدار گفت: مقاومت و بلند قامتی مادران و همسران شهدا به کشور و منطقه ارزش و قدرت داده و هموراه سیره پاک فاطمی  در حال آموزش به نسل آینده هستند. 

وی افزود: نقش مادران و همسران شهدا از نقش جهادگران عرصه شهادت کمتر نیست، وتجلیل از مادران شهدا تکریم ارزش هاست.

محمدی درادامه از فرهنگ ایثار و فداکاری به عنوان یک دستاورد قابل افتخار یاد کرد وبیان داشت: چراغ ونور شهادت در این کشور خاموش شدنی نیست چرا که شهادت قله فداکاری یک انسان است.

شهردار برازجان با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده شهید جمالی تصریح نمود: شما با تأسی از بزرگان دین مبین اسلام در برابر سختیهای فراوان پس از هجران عزیزتان، با توکل به خداوند متعال، الگوی عملی صبر و مقاومت شدید.

در این دیدار، نوید متین و محراب بنافی از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، حاج آقا غلامی رئیس حوزه علمیه ١۴معصوم(ع)، صفدری معاون اداری ومالی،برزگر معاون اجرایی وخدمات شهری، کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی وورزشی، اسفندیاری مدیربازرسی ورهنما فرمانده پایگاه حبیب ابن مظاهر وتنی چندازکارکنان شهرداری حضورداشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر