چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای طرح زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد در این شهر خبر داده و گفته بدین منظور، مکانی نیز در نهالستان شهرداری فنس کشی و آماده شده است...
کد خبر: ۴۳۷۹۹
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای طرح زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد در این شهر خبر داده و گفته بدین منظور، مکانی نیز در نهالستان شهرداری فنس کشی و آماده شده است.

به گزارش فکرشهر، معضل سگ های ولگرد، سال هاست که دامنگیر مردم شهر برازجان شده و هر بار که صدای اعتراض مردم بلند می شود نیز ارگان های مرتبط شامل بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی، فرمانداری و...، مسئولیت را بر گردن دیگری نی اندازد.

اما حالا شهردار برازجان می گوید که برای مدیریت این معضل، اقدامی عملی هم صورت گرفته و به منظور جمع آوری سگ‌های ولگرد، در ضلع شرقی نهالستان شهرداری، فضای مورد نیاز نگهداری آن ها پیش بینی و فنس کشی شده است.

به نوشته روابط عمومی شهرداری، محمدحسن محمدی، این اقدام را در نتیجه پیگیری معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری عنوان کرده و گفته که این امر، پس از جلسات مشترک با سایر ادارات و نهادهای مرتبط و انجام هماهنگی های لازم اجرایی شده و بخش خصوصی نیز در این خصوص شروع به کار نموده است.

شهردار برازجان این را نیز گفته که مرحله اول کار، زنده گیری سگ های ولگرد است که از روز پنج شنبه، 10خردادماه، آغاز شده.

وی ابراز امیدواری کرده که با همکاری و همراهی سایر ادارات مرتبط، شاهد کم شدن دغدغه های شهروندان برازجانی در خصوص سگ های ولگرد باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر