شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۵۶
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر در سراسر استان بوشهر برای «نه به اعتیاد» حلقه انسانی تشکیل دادند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر در سراسر استان با حضور مسئولین استانی، به اجرای طرح ( نه به اعتیاد) دست در دست هم نهادند و با تشکیل زنجیره‌های انسانی در میادین شهرها، زندگی در جامعه‌ای عاری از مواد افیونی را برای همه انسان‌ها آرزو کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در این فعالیت نمادین، جوانان جمعیت هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی با شعار پیشگیری از اعتیاد، توسعه نشاط اجتماعی، بدنبال ایجاد حساسیت نسبت به معضل اعتیاد در اقشار مختلف جامعه بویژه قشر جوانان شدند.

حسین درویشی با اشاره به توسعه مشارکت همگانی در ویژه برنامه‌های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان گفت: اعضای جوانان هلال احمر شهرستان بوشهر مانند دیگر اعضا در سرتاسر استان در میدان تشریفات بوشهر مقابل میدان رئیسعلی دلواری با برپایی زنجیره انسانی نه به اعتیاد با هدف ترویج فرهنگ سازی و آموزش در زمینه راهکارها و مهارت های خود مراقبتی در برابر رفتارهای پرخطر در مسیر مبارزه این معضل اجتماعی گام برداشتند.

وی افزود: جوانان هلال‌احمر در اجرای طرح سراسری نه به اعتیاد با هدف تکریم ارزش‌های بشردوستانه و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب برپایی زنجیره‌های انسانی، برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و توزیع اقلام فرهنگی و بروشور های باور های غلط با رویکرد پیشگیرانه به مبارزه با این بلای خانمانسوز رفتند.

در پایان حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به همراه ارسطو ترکمان‌منش دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با امضای میثاق نامه به کمپین نه به اعتیاد پیوستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر