جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای 50 درجه در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان همچنان تداوم دارد...
کد خبر: ۴۴۹۵۱
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای 50 درجه در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان همچنان تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته شهرهای دیلم، جم، خورموج و عسلویه نیز دمای 46 درجه را تجربه کردند.

وی یادآورشد: پیش بینی شده این افزایش دما که اوایل هفته جاری آغاز شده تا پایان هفته جاری نیز تداوم داشته باشد.

شفیع خدایی ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی همجچنین نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در استان بوشهر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز تا فردا صبح به سبب افزایش موقت سرعت وزش بادهای شمال غربی در قسمت های شمال و مرکز خلیج فارس تا حدودی مواج پیش بینی می شود.

شفیع خدایی یادآورشد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که از بامداد تا صبح فردا در قسمت های شمال و مرکز خلیج فارس گاهی تا 46کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر و از اواخر وقت امروز تا صبح فردا در نواحی شمال و مرکز خلیج فارس تا 140 سانتیمتر می رسد.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا در بندر بوشهر ساعت 01:59 بامداد، مد اول ساعت 08:38 ، جزر دوم دریا ساعت 16:25 و مد دوم دریا ساعت 22:45 دقیقه خواهد بود.

نظرات بینندگان
الگوی مصرف أب کمتر از حد استاندار
|
-
|
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲
الگوی مصرف أب کمتر از حد استاندار
گفته میشود مصرف آب بیشتر در حوزه های صنعت و کشاورزی است و مصرف خانگی آب بطور در مقایسه نسبی در صد بسیار کمی را به خود اختصاص میدهد. اما الگوی مصرف مشترکین مختلف با هم متفاوت است( جدای از مصرف کنندگان عیر مجا.ز بدون کنتور که عادتا باید پر مصرف باشند)،. الگوی مصرف استاندر برای هر نفر 150 لیتر در روز است. خوشبختانه با وجود استفاده های لازم ، مصرف روزانه هر نفر از افراد خانواده ما همیشه حدود 100 لیتر بوده است؛ یعنی تقریبا 50 لیتر کمتر از حد استاندارد. این را قبض های آب موجود از سال های قبل نشان میدهد. طبق قبوض در دست. شما هم میتوانید از روی قبوض آب الگوی مصرف روزانه خود را برای هر نفر محاسبه نمائید
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸
توصیه های خوب برای بچه های خوب
چند پیشناد و توصیه خوب و شهروندانه برای گوش های حرف شنو، نه حرف نشنو
بدینوسیله توصیه میشود جهت مقابله و مبارزه با ریزگردهای با منشا محلی و گرد و خاک ، محوطه خاکی ماسه ای زمین قبرستان شادروانان درختان قظع شده خدا بیامرز یادشان بخیر، در ساحل شمالی دره اش قال حاشیه خیابان معروف به خیابان درختی( بهارستان) را ماست مالی، ببخشید ، مالت پاشی و قیر اندود نمایند، چون بدلیل نبود اب و قحط اب معدنی، امکان کشت و زرع و ابیاری روزی چند باره چمن، در طول نوار خاکی نیم کیلومتری یا بیشتر وجود ندارد
. ضمنا لازم نیست زحمت بکشید و زباله های نواری حاشیه فضای سبز مجاور و زیر پل را به آتش بکش، ید چون دیگران خود زجمت اینرا را میکشند و کار را تمام میکنند. کار را که کرد؟ آنکه تمام کرد! نه آنکه کارهای ناقص الخلقه و ماست مالی های نیمه کاره و چلاق کرد
از اینکه حرف شنوی دارید، خیلی خوب است. تا نگویند کو گوش شنوا و یا نگویند انچه البته بجائی نرسد بر باد! است
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر