جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۵۵۵۴
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با بیان اینکه سلامت مردم این شهرستان در خطر است گفت: بزرگترین هدیه برای سلامت مردم شهرستان عسلویه کنترل آلاینده‌ها است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد ظهر یکشنبه در نشست مجمع سلامت شهرستان عسلویه اظهار داشت: اسلام نسبت به سلامت جسم و روح افراد اهمیت خاصی قائل شده و در آیات و روایات زیادی سلامتی را از نعمت های بزرگ دانسته و حفظ سلامت را واجب شمرده است.

وی افزود: در روایات دو نعمت سلامت و امنیت مهم شمرده شده است که قدر آن مجهول است. در کشور از هر دو نعمت برخوردار هستیم و باید همه خود را مکلف بدانیم در حوزه سلامت قدم‌هایی برداریم و تنها به این جلسات اکتفا نکنیم.

هاشمی نژاد با بیان اینکه بزرگترین هدیه به مردم شهرستان کنترل آلاینده‌ها است، اضافه کرد: تدوین سند جامع سلامت که ریاست دانشگاه علوم پزشکی به آن اشاره کرد اقدام خوبی است و امیدواریم این جلسه خیر و برکت برای مردم شهرستان به دنبال داشته باشد.

لزوم اشتغال نیروهای بومی

امام جمعه عسلویه به نقش مردم شهرستان عسلویه در تامین امنیت شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم سهم به سزایی در تامین امنیت منطقه داشته‌اند و اکثریت مسئولین دلسوز هستند و تلاش می‌کنند که به این مردم خدمت کنند. تعداد قلیلی هستند که دغدغه خدمت ندارند.

هاشمی‌نژاد به آلودگی شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: سلامت مردم در معرض خطر است و این موضوع باید به طور اهم مورد توجه قرار گیرد. سرشماری سلامت مردم و راه اندازی مرکز مطالعاتی دراین زمینه اقدام خوبی است.

وی به موضوع اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: تاکید و اصرار داریم که در ادارات از نیروهای بومی استفاده شود؛ این امر هم اشتغال ایجاد می کند و هم احترام به مردم شهرستان عسلویه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر