پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۴۵۵۹۸
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر گفت: سال ۹۶ برق تولیدی استان ۷.۴ میلیارد کیلووات ساعت بوده که از این میزان ۶.۸ میلیارد کیلووات ساعت آن وارد شبکه برق سراسری شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین غفاری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر، اظهار داشت: واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر از سال ۹۲ وارد مدار شده و تا کنون بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۳۳۰ میلیون کیلو وات ساعت تولید داشته است.

وی از رکورد نیروگاه اتمی بوشهر در تحویل برق به شبکه سراسری اشاره کرد و افزود: سال ۹۶ برق تولیدی استان ۷.۴ میلیارد کیلووات ساعت بوده است که از این میزان ۶.۸ میلیارد کیلو وات ساعت آن وارد شبکه برق سراسری شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد:  ۲۷ میلیارد و ۵۰۱ کیلو وات ساعت میزان برق تولیدی نیروگاه بوشهر به شبکه برق سراسری بوده است.

غفاری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده که از این میزان ۱.۹ میلیون کیلووات ساعت به شبکه برق سراسری تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: از سال ۹۰ تا ۹۶ بیش از ۲۸ میلیارد و ۱۹۷ میلیون کیلووات برق در این نیروگاه تولید شده که بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۸۷ میلیون کیلووات ساعت به شبکه سراسری برق تحویل داده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر