پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۶۹
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تامین اعتبارات پروژه سد دره امیری دیلم گفت: اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر حداکثر تا هفته دولت عملیات اجرایی سد دره امیری دیلم آغاز می‌کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم ، مهرداد ستوده ظهر امروز در نشست با بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان دیلم با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دیلم برای ایجاد اشتغال و تحول اقتصادی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دیلم در بخش‌های شیلات، کشاورزی و گردشگری، تاسیسات نفت و گاز سازمان  مدیریت و برنامه‌ریزی و فرمانداری دیلم به‌گونه‌ای عمل کند تا با بهره‌برداری از این قابلیت‌ها ظرفیت اشتغال لازم را فراهم کند.

وی، از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ها خبرداد و بیان کرد: برای خدمات رسانی به مردم تمامی پروژه‌هایی که در هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند اعتبارات لازم برای تسریع در تکمیل آنها پرداخت می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، ساخت آب شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی شهرستان دیلم را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به وضعیت خشکسالی برای تامین نیاز آب آشامیدنی شهرستان دیلم با مشارکت وزارت نیرو و بخش خصوصی نسبت به اخذ مجوز ساخت آب شیرین‌کن 5 هزار متر مکعبی دیلم اقدام می‌شود.

ستوده با تاکید بر ساماندهی ورودی شهر دیلم از سمت خوزستان گفت: این محور با مشارکت شهرداری دیلم عملیاتی می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان دیلم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 80 درصد اعتبارات تجهیز بیمارستان دیلم توسط دانشگاه علوم پزشکی و اعتبارات ملی و 20 درصد دیگر نیز توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، از آغاز عملیات اجرایی سد دره امیری شهرستان دیلم خبرداد و خاطر نشان کرد: اجرای این سد در بهبود وضعیت معیشت کشاورزان و دامداران تاثیر دارد و سبب آبیاری زمین‌های کشاورزی این منطقه می‌شود.

ستوده بیان کرد: اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر حداکثر تا آغاز هفته دولت عملیات اجرایی سد دره امیری دیلم اجراء می‌کند.

وی تفکیک آب آشامیدنی با فضای سبز، برگشت پسماند فاضلاب پس از تصفیه به چرخه فعالیت، جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و افزایش آنتن‌دهی تلفن همراه را از دیگر موارد مطرح شده در  نشست شهرستان مسئولان دیلم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر